  • 11. Data: 2009-09-01 19:36:08
    Temat: Re: Tamron 17-50 ze stabilizacją!
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Dotychczas tamron miał opinię firmy produkującej dobrą
    optykę i słabszą mechanikę. Czyli miał problemy
    z wyprodukowaniem stabilizacji oraz silnika w obiektywie.
    Jeżeli początkuje na tej drodze dopiero, może mu się
    udać albo nie. Ja wolałbym dobry silnik autofokusa
    w obiektywie, a stabilizację potem. Proszę zorientowanych
    o szczegóły, jak się pojawią. Znam ten obiektyw w obecnym
    stadium i na razie jest mi z nim dobrze. Ale się przymierzam
    do tamrona 70-200/2,8. Tam by mi sie to przydało bardziej.
    Po efektach uzyskanych w tym 17-50/2,8 będę wnioskował,
    czy warto czekać.

    Jan

  • 12. Data: 2009-09-01 20:18:00
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Olek napisał(a):

    > a ja się zapytam po jaką cholerę stabilizacja do 17-50 z dziurą 2.8 ?
    > Mam taki (oczywiście bez stabilizacji) i jakoś nigdy nie potrzebowałem
    > stabilizować sobie (no popatrz). Co innego jakby to był np. 70-300 2.8

    Mi się przydaje np w lesie, jak chcę większej głębi przy ciaśniejszych
    kadrach (np f/8, 55mm), zarówno przy zbliżeniach ("makro") jak i
    krajobrazach.

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2009-09-01 21:43:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > DPR: Tamron has announced a revised version of its popular 17-50mm F2.8
    > fast standard zoom for APS-C/DX SLRs, which now incorporates optical
    > image stabilisation (or as the company calls it, Vibration Compensation).

    ...popracowaliby w końcu nad silnikami ultradźwiękowymi i w ogóle
    przekładniami, bo optycznie fajne szkiełka, a mechanicznie zazwyczaj
    porażka. Mam dwa tamrony, ale używam tylko czasem, bo zazwyczaj jest wolno
    i hałaśliwie :(

    A VR-e... fajnie, ale dla niektórych takie będą bez znaczenia jak w
    korpusie i tak jest stabilizacja. Silnik za to by naprawdę przydał się
    wszystkim.

    d.

  • 14. Data: 2009-09-01 21:53:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-01 17:20:54 +0200, Olek <o...@u...eu> said:

    > a ja się zapytam po jaką cholerę stabilizacja do 17-50 z dziurą 2.8 ?
    To jest tak samo głupie pytanie, jak "Po jaką cholerę komuś statyw?"

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-09-02 14:31:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    JA pisze:

    > To jest tak samo głupie pytanie, jak "Po jaką cholerę komuś statyw?"

    Raczej powiedziałbym "po jaką cholerę używalne iso > 400".
    Jednemu niepotrzebne, innemu niezbędne.

    JW

  • 16. Data: 2009-09-03 09:14:45
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    >Różnica jest kolosalna, bo widząc stabilizację w wizjerze włącza ci się
    >stabilizacja w rękach.

    chyba _wylacza_

  • 17. Data: 2009-09-03 17:29:22
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Kell a:

    > chyba _wylacza_

    Nie.

  • 18. Data: 2009-09-04 10:11:27
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    >Rzecze Kell a:

    >Nie.

    Dla mnie tak
    Jak mam stabilizacje w wizjerze to mniej sie staram wtedy trzymac "sztywno",
    bo stabilizacja zalatwia sprawe.
    Wylaczam wiec te stabilizacje w rekach. Masz jakies pokretne zrozumienie
    albo dzialasz na opak?

  • 19. Data: 2009-09-04 10:27:08
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 4 Wrz, 12:11, Kell a <k...@n...com> wrote:

    > Dla mnie tak
    > Jak mam stabilizacje w wizjerze to mniej sie staram wtedy trzymac "sztywno",

    Wlasnie ze staram sie tez trzymac sztywno, gdy obraz "plywa"

    > albo dzialasz na opak?

    Skad ta pewnosc o wlasnej racji?
    StaM

  • 20. Data: 2009-09-04 11:10:26
    Od: Kell a <k...@n...com>

    StaM <a...@y...com> napisał(a):

    >Wlasnie ze staram sie tez trzymac sztywno, gdy obraz "plywa"

    Ale on nie plywa :)

    >Skad ta pewnosc o wlasnej racji?
    >StaM

    Nie mojej, ale paru osob ktore czytaly mi przez ramie.
    Ale moze sie mylimy. Nie bede sie upieral.