    From: polymorphus <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Takumar F 70-200 4-5,6
    Date: Wed, 25 Feb 2009 10:29:34 +0100

    Witam w moim pierwszym poście na prfc :)

    Mam prośbę do znawców - mam okazję kupić obiektyw jak w temacie do
    swojej kasetki super. To znaczy czy to jest okazja, to jeszcze nie wiem,
    bo ani ja, ani sprzedający nie bardzo wiemy, ile (mniej więcej) on jest
    wart. Wiem, że dana rzecz jest warta tyle, ile ktoś chce za nią
    zapłacić, ale nie o taką radę mi chodzi :) Allegro milczy, jakoś nie
    mogę wygóglać ceny tego szkła.
    Obiektyw jest sprawny, używany, ale bardzo OK.
    Jak wypada w porównaniu z Pentaxowym "kitem" 55-200? Różnica na
    "szerokim" końcu pomijalna, mam kita 18-55 i stałkę 50. Chodzi mi o to,
    czy jest lepszy/gorszy optycznie w pokrywającym się zakresie ogniskowych.

    Dzięki z góry za odpowiedzi, pozdrawiam,

    polyM