  • 41. Data: 2021-11-08 21:18:53
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie wiem jak prościej wytłumaczyć.

    Może przeczytaj jeszcze raz ;-)

  • 42. Data: 2021-11-08 22:07:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2021 20:18:32 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ale o co chodzi?

    Naprawdę sądzisz że dogadasz się z głupkiem? Naiwność.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 43. Data: 2021-11-08 22:38:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    > A nie lepiej jeździć istniejącym sprawnym spaliniakiem i nie produkować
    > elektryków?

    Ileż można jeździć spaliniakiem? Lanosem jeździłem 18 lat, teraz
    jeżdżę wózkiem na zakupy - pełnoletnim C2. Żona ma młodszą Alfę ale
    też długo nie pociągnie - przekroczyła 250 kkm. Kolejny spalinowy? Bez
    sensu.

    > I co? Runął nagle świat? ;-)

    Chyba tobie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2021-11-09 00:11:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 11:35, J.F. pisze:

    >Podobno w Niemczech te źródła osiągają tylko 10% przewidywanej mocy.

    Ktore?

    Wiatraki ... nie zdziwilbym sie. Nie zawsze jest huragan.

    PV ... moze tez sie nie dziwic.

    Tylko ... to jest 10% mocy maksymalnej, przewidywana moc srednioroczna
    powinna uzwzgledniac przecietne warunki.

    >Interes to jest ale dla ich producentów.

    interes to jest, jak sa doplaty.

    Jak doplat nie ma, to klient ostrozniej liczy.

    J.

  • 45. Data: 2021-11-09 07:02:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-11-2021 o 18:23, JDX pisze:
    > On 2021-11-05 16:56, K wrote:
    > [...]
    > A idź pan na chuj z tym szajsem.

    Ano
    https://moto.pl/MotoPL/7,88389,27781154,afera-spalin
    owa-duh-mercedes-stosuje-urzadzenia-falszujace.html#
    s=BoxOpImg4

  • 46. Data: 2021-11-09 07:24:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 00:11, J.F. pisze:

    > PV ... moze tez sie nie dziwic.
    >
    > Tylko ... to jest 10% mocy maksymalnej, przewidywana moc srednioroczna
    > powinna uzwzgledniac przecietne warunki.

    Przy PV energia oddana przez panek 1kWp to z tego co pamiętam dla polski
    (niemcy aż tak się nie różnią) koło 800kWh rocznie. Czyli dziennie 2,24
    kWh dziennie - dajmy 2,4 żeby się równo liczyło i z 1kwp mamy średnio
    0,1kWh na godzinę - czyli rzeczywiście 10%;) Oczywiście to średnia i w
    nocy nie świeci ale daje wyobrażenie o "sprawności" tej instalacji w
    praktyce.

    Trochę żartem a trochę serio (dla tych co mam panele i całeś smrodzącej
    energetyki na węgiel potrzebuje) akurat światła potrzebujemy jak słońca
    nie ma;)

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2021-11-09 08:08:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2021 21:11:11 +0100, Shrek napisał(a):

    > Miałeś skończyć rozmowę, bo moje poglądy i argumenty cię nie interesują:P

    Nieodmiennie strugasz głupka. Powiedziałem że twoich poglądów nie
    zamierzałem zmieniać a nie że mnie nie interesują. A rozmowa dawno już
    skończona, to tylko sprzątanie po niej. Tym żmudniejsze z czym głupszym
    gadam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 48. Data: 2021-11-09 08:55:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 22:38, RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    > jeżdżę wózkiem na zakupy - pełnoletnim C2. Żona ma młodszą Alfę ale
    > też długo nie pociągnie - przekroczyła 250 kkm. Kolejny spalinowy? Bez

    Podaj jeden powód poza brakiem pomysłu na wydawanie pieniędzy ;-)

    Tylko uważaj bo to co propaganda wkleja Ci do głowy nie musi być wcale
    ekologiczne.

  • 49. Data: 2021-11-09 09:00:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 00:11, J.F. pisze:
    > przewidywana moc srednioroczna
    > powinna uzwzgledniac przecietne warunki.

    I tu jest sedno sprawy. Papier wszystko przyjmie.

    Przez moją drukarnię ;-) przechodzą co tydzień ulotki pewnej firmy
    (Sunfee czy jakoś tak) Drukują tego na potęgę a co wypisują za bzdury...

    Potrafią straszyć że już za tydzień zmieniają się przepisy, że ostatnia
    transza... że pomogą uzyskać w końcu przelew dofinansowania blblblblbeee

    Oni nie są instytucją charytatywną potrafią liczyć.

    Nie stawiają swojej farmy tylko szukają jelenia i obiecują mu szybki
    zwrot i whooj PRUNDU.

  • 50. Data: 2021-11-09 09:04:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Tuesday, November 9, 2021, 8:55:33 AM, you wrote:

    > Podaj jeden powód poza brakiem pomysłu na wydawanie pieniędzy ;-)

    Mogę ładować pod domem z taryfy nocnej. Wychodzi 6-7.5 grosza za km.
    Na LPG w Alfie wychodzi obecnie już ponad 30 groszy za km. Na benzynie
    - 50-60 groszy za km.

    > Tylko uważaj bo to co propaganda wkleja Ci do głowy nie musi być wcale
    > ekologiczne.

    Propagandą to ty się tu zajmujesz.

    --
    Best regards,