  • 1. Data: 2013-11-15 07:26:22
    Temat: Tak wgląda gliniarz człowiek :) [crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Od razu mówię że to nie ściganie tylko kto ma lepszy refleks i
    przyśpieszenie w granicach dozwolonej prędkości.

    http://www.youtube.com/watch?v=o6f9ObCTeIA

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-11-15 18:59:38
    Temat: Re: Tak wgląda gliniarz człowiek :) [crosspost]
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-11-15 07:26, Użytkownik - Krzysztof 45 napisał::
    > Od razu mówię że to nie ściganie tylko kto ma lepszy refleks i
    > przyśpieszenie w granicach dozwolonej prędkości.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=o6f9ObCTeIA

    Tyle, że przełożeni pana gliniarza nie podzielali tej opinii. :-)
    Inna rzecz, ze gostek, który wrzucił ten filmik do sieci okazał się
    zwykłym gadem.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 3. Data: 2013-11-15 20:09:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-15 18:59, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > Tyle, że przełożeni pana gliniarza nie podzielali tej opinii. :-)
    > Inna rzecz, ze gostek, który wrzucił ten filmik do sieci okazał się
    > zwykłym gadem.

    No, to drugi przykry aspekt tego człowieczeństwa. Za to komendant okazał
    się zwykłym h...m a nie człowiekiem. Mógł inaczej temat zakończyć.

    A gostkowi z pewnością jest zajebiście przykro że przed wrzuceniem nie
    zamazał twarzy, choć film stracił by wtedy ten niepowtarzalny urok
    radochy z jazdy.
    No cóż, takie życie i siła YT.

  • 4. Data: 2013-11-15 20:47:18
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Tyle, że przełożeni pana gliniarza nie podzielali tej opinii. :-)

    No i jest miła wiadomość :) a ja komendantowi zwracam honor.

    "Jego historia obiegła cały świat, wstawili się za nim wszyscy, więc
    komendant zrobił to samo i przywrócił go na służbę!"

    "Historia ta w mega szybkim tempie rozeszła się wirusowo po świecie, w
    tym zahaczając o potężne, amerykańskie media ogólnokrajowe. Generalnie
    wszyscy byli podobnego zdania - pozbawienie go pracy to zbyt surowa
    kara. Również sam motocyklista, który sprowokował policjanta do wyścigu,
    poczuł się bardzo winny. Napisał nawet petycję do szefa tamtejszej
    policji, aby ten przywrócił funkcjonariusza do służby."

    http://motormania.com.pl/newsy/swiat/policjant-ktory
    -scigal-sie-spod-swiatel-jednak-odzyskuje-prace/

  • 5. Data: 2013-11-15 20:57:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-15 20:47, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    >
    > http://motormania.com.pl/newsy/swiat/policjant-ktory
    -scigal-sie-spod-swiatel-jednak-odzyskuje-prace/

    Przecież to było w komentarzach:

    http://m.wsfa.com/#!/newsDetail/23970489

  • 6. Data: 2013-11-16 01:03:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 07:26:22 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Od razu mówię że to nie ściganie tylko kto ma lepszy refleks i
    > przyśpieszenie w granicach dozwolonej prędkości.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=o6f9ObCTeIA

    Zdarzyło mi się na drodze, kilkukrotnie spotkać podobnych policjantów :-)

  • 7. Data: 2013-11-16 01:33:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-16 01:03, Tomasz Pyra pisze:

    > Zdarzyło mi się na drodze, kilkukrotnie spotkać podobnych policjantów
    > :-)

    W Polsce? Jak tak to masz niebywałego farta.

    Po amerykańcu widać że jest serdeczny, wesoły, otwarty, ludzki jednym
    słowem normalny chłop, że Harley to jego pasja a turbo to i jego dodatkowo
    kreci :)
    Jakoś nie mogę sobie wyobrazić by tak Polski policjant na motocyklu się
    zachował. W ogóle takiej scenki sobie nie wyobrażam w PL.

  • 8. Data: 2013-11-16 11:00:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 16 Nov 2013 01:33:01 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > W Polsce? Jak tak to masz niebywałego farta.

    Raczej kwestia samochodu :-)

    > Po amerykańcu widać że jest serdeczny, wesoły, otwarty, ludzki jednym
    > słowem normalny chłop, że Harley to jego pasja a turbo to i jego dodatkowo
    > kreci :)

    Zdarza się, zadarza. Policjant też człowiek :-)
    Nawet jak swoim videoradarem nic nie nakręcił, bo nie dogonił ;)

  • 9. Data: 2013-11-16 11:35:17
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-11-15 18:59, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > Inna rzecz, ze gostek, który wrzucił ten filmik do sieci okazał się
    > zwykłym gadem.

    Raczej normalnym człowiekiem, który nie pomyślał, ze inni mogą okazać
    się fiutami. Ot naiwność i tyle.

    marcin

  • 10. Data: 2013-11-16 18:44:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-11-16 01:33, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > Jakoś nie mogę sobie wyobrazić by tak Polski policjant na motocyklu się
    > zachował. W ogóle takiej scenki sobie nie wyobrażam w PL.

    Zdarzało się cisnąć razem przez całe miasto w kanionie,ogniem pod
    świateł w ciasny winkiel,gadki na światłach.Inna sprawa że dresom na
    Rłanach czy lanserce to nie grozi.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS