  • 1. Data: 2013-11-14 15:52:23
    Temat: reklama kłamie
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jadę sobie dziś luzikiem 50 po mieście, nagle widzę pieszy na przejściu, to
    przyśpieszyłem do 60 i łup... odbił się jak piłeczka, przeturlał z 5 razy,
    otrząsnął się i poszedł dalej...

    ale nie o tym,

    czy w Golfie 4 instalacja radiowa zrobiona jest na kostce ISO? mam jakieś
    syfiaste radio, chciałbym wymienić, ale nie uśmiecha mi się przelutowywanie
    kabelków, może Ktoś wie czy w Gilfie jest ISO? i czy można spokojnie
    przełożyć radio, wypiąć aktualne z ISO i wpiąć nowe w ISO?

    i druga sprawa, czy w Golfie 4 na tablicy wskaźników jest lampka zapalenia
    świateł? (długie są, ale czy i mijania)? w salonie powiedzieli mi, że nie
    ma, ale coś mnie chyba oszukali?

  • 2. Data: 2013-11-14 16:09:02
    Temat: Re: reklama kłamie
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a i wyleciało mi z głowy, czy te powskie ścierwa ścinają zakręty, czy mi się
    tylko tak wydaje?

  • 3. Data: 2013-11-14 17:13:33
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-11-14 15:52, inny punkt siedzenia... pisze:
    > jadę sobie dziś luzikiem 50 po mieście, nagle widzę pieszy na przejściu,
    > to przyśpieszyłem do 60 i łup... odbił się jak piłeczka, przeturlał z 5
    > razy, otrząsnął się i poszedł dalej...

    zmień dealera, albo bierz połowę...

> [...]
    > przelutowywanie kabelków, może Ktoś wie czy w Gilfie jest ISO? i czy
    > można spokojnie przełożyć radio, wypiąć aktualne z ISO i wpiąć nowe w ISO?

    sprawdź
    http://www.studio24.prv.pl/

    > i druga sprawa, czy w Golfie 4 na tablicy wskaźników jest lampka
    > zapalenia świateł? (długie są, ale czy i mijania)? w salonie powiedzieli
    > mi, że nie ma, ale coś mnie chyba oszukali?
    Można oszczędzić 0.1EUR ...
    Kiedyś oszczędzali nawet na kontrolce rezerwy ;)

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\