  • 1. Data: 2012-07-10 15:16:17
    Temat: Czy jest atrakcyjniejsza oferta?
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    Witam,
    poszukuję oferty (może być abonament, lecz nie upieram się) w zasadzie
    do dzwonienia i sms-owania. Znalazłem w t-mobile za 29,90 zł/mies.
    (tylko sim - na telefonie niespecjalnie mi zależy) 240 minut (wymienne
    1:1 na sms/mms), czas trwania umowy - 18 miesięcy. Wychodzi, że minuta
    kosztuje niecałe 13 gr.
    Macie propozycje czegoś ciekawszego w podobnej kwocie miesięcznej?

    Z góry dziekuję za pomoc.

    --
    Mariano

  • 2. Data: 2012-07-10 17:15:15
    Temat: Re: Czy jest atrakcyjniejsza oferta?
    Od: W <w...@w...pl>

    Mariano Italiano wystukał, co następuje:

> [...]
    > kosztuje niecałe 13 gr.
    > Macie propozycje czegoś ciekawszego w podobnej kwocie miesięcznej?

    Nie jest podane, że chcesz telefon więc:
    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-
    abonament/super-
    przejscie-do-play/stan-darmowy-tylkosim/

    Super MNP Stan Darmowy Tylko SIM 29
    340min lub 547sms, przez pol roku stan darmowy. AFAIR umowa na 12 miesięcy
    ale możesz rozwiązać wcześniej bez konsekwencji.

    W wersji z telefonem masz odpowiednio 180min lub 390sms.

    Założyłem wariant z przejściem bo skoro już masz numer to pewnie go
    przeniesiesz...

  • 3. Data: 2012-07-10 18:34:59
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-07-10 17:15, W pisze:
> [...]
    >
    > W wersji z telefonem masz odpowiednio 180min lub 390sms.
    >
    > Założyłem wariant z przejściem bo skoro już masz numer to pewnie go

    Dzięki - za te same pieniądze jest o 100 min/mies. więcej.
    Na telefonie mi nie zależy, ale nie wiem, czy chcę przenosić nr...

    Jednak - jeszcze raz dziękuję. Oferta do przemyślenia.

    --
    Mariano

  • 4. Data: 2012-07-10 22:42:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 10.07.2012 18:34, Mariano Italiano pisze:
    > W dniu 2012-07-10 17:15, W pisze:
    w Playu jest dla firm 300minut + nieoggraniczone do Play za 17.5netto.
    Tylko niemów że niemasz nikogo znajomego z firmą żeby wzięli Ci takie abo.

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-07-11 21:59:02
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-07-10 18:34, Mariano Italiano pisze:

    abonament/super-

    > Dzięki - za te same pieniądze jest o 100 min/mies. więcej.
    > Na telefonie mi nie zależy, ale nie wiem, czy chcę przenosić nr...
    >
    > Jednak - jeszcze raz dziękuję. Oferta do przemyślenia.

    Możesz zalatwić to przez internet i wtedy abonament na rok za 19 zł.(bez
    telefonu), ale może teraz cos się zmieniło, ja brałam w grudniu i minut
    mam jak widzę tyle co z telefonem.

    --
    animka