  • 31. Data: 2012-11-13 20:25:43
    Temat: Re: Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 14:35, t? pisze:
> [...]
    -zestaw-max-
    > i2778888061.html
    >
    > Średnio to opłacalne, zwróci się dopiero po 10 mandatach za 51+ km/h. :)

    jest jeszcze pytanie czy w ogóle działa...

    > A ja z 5 czy 6. ;)

    czyli masz gorszą antenę do CB ;) choć jak powszechnie wiadomo nasza
    policja chce zniszczyć resztki polskiej myśli technologicznej na naszych
    drogach żebyśmy wszyscy nabijali kabzę zachodnim koncernom (bo myślisz
    że jak zabiorą ci prawko to znajdziesz taksówkę FSO? ;)

    Lukasz

  • 32. Data: 2012-11-13 23:28:05
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-11-12, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
> [...]

    rx65 sprawdza się całkiem dobrze. W miastach i na drogach z duza iloscia
    przydrożnych interesów niestety duzo falszywych alarmow. Na szczescie
    zazwyczaj po sile sygnału łatwo je mozna wyeliminowac.

    > Eeee tam, FR w mieście stoją w stałych miejscach i zazwyczaj się idzie
    > zorientować wystarczająco wcześniej który sieje.
    > Ja przynajmniej nie mam z tym problemu.
    > Gorzej właśnie na trasie której nie znasz, bo przecież nie będziesz hamował
    > przy każdym alarmie, z których 99% jest fałszywych.

    Wspomagam sie tomtomem co pika przed radarami.
    Do tego rx65 z ustawieniem, zeby pokazywał siłę sygnału cyfrowo i
    zazwyczaj da się rozpoznać na czas załadowaną stacjonarkę. Najtrudniej
    wykrywa te walące z tyłu. Jedne lepiej inne gorzej. Dość powiedzieć, że
    wciągu pół roku od zakupu żadne foto nie błysnęło.

    Z suszarami nie ma problemu bo wykrywa je na kilometr nawet. Laserow
    malo dosc na drogach to nie mam dobrego porownania a tajnego ITD jeszcze
    nie spotkalem to nie wiem.

    Zazwyczaj się i tak trafi na ludzi zwalniajacych do 50 przed
    fotoradarami na ograniczeniach do 70 albo nawet 90 wiec ciezko złapać
    fote ;)

    --
    WildS

  • 33. Data: 2012-11-13 23:30:57
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-11-13, czak norris <c...@n...pl> wrote:
> [...]
    zanim widzieliście zwalniających poprzedników?

    > Antyradar staje się powoli zbędny. Najnowszym "trendem" wśród kierowców
    > kretynów jest zwalnianie przed skrzynką do ~40km/h niezależnie od
    > ograniczenia i zajmowanego pasa :(

    Niestety smutna prawda, też to zauważyłem ale staram się wykorzystywać

    Jak radar jest w dobrym miejscu a wykrywacz milczy to mozna ich wtedy
    wyprzedzic :;>

    --
    WildS

  • 34. Data: 2012-11-14 21:45:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 09:43:42 +0100, czak norris <c...@n...pl>
    wrote:

    >Antyradar staje się powoli zbędny. Najnowszym "trendem" wśród kierowców
    >kretynów jest zwalnianie przed skrzynką do ~40km/h niezależnie od
    >ograniczenia i zajmowanego pasa :(

    Najnowszy trend? Przecież to tak działa od kilku lat. Przodują w tym
    wszelkiej maści repy w focusach z kratką.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2012-11-14 22:20:07
    Temat: Re: Re: Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    > Taaa i zamiast zmniejszać ilość przejść dla pieszych W ZAMIAN budując
    > bezpieczniejsze,

    Jeszcze napisz, że kładki.

    > to je mnożą,

    Cóż, może dożyjesz 80++ i będziesz miał potrzebę docierania
    na przeciwległą stronę jezdni.

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2012-11-14 22:49:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1211142217430.3092@quad..
    .

    > Jeszcze napisz, że kładki.

    Wisi mi to i powiewa, byle nie w jednym poziomie z jezdnią.

    > Cóż, może dożyjesz 80++ i będziesz miał potrzebę docierania
    > na przeciwległą stronę jezdni.

    Mam nadzieję, że nie dożyję, bo kto mi tak długo emeryturę by wypłacał?

  • 37. Data: 2012-11-16 20:04:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-13 09:55:15 +0100, onarjusz <z...@o...pl> said:

    > przycisnąć na dwu pas mówce

    I piszesz też "nie bieski" albo "od by tnica"?
    ;>>>

    --
    Bydlę