  • 1. Data: 2011-10-23 18:04:57
    Temat: Kable HDMI v1.3 zamiast kabli v1.4a
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 2. Data: 2011-10-24 07:33:55
    Temat: Re: Kable HDMI v1.3 zamiast kabli v1.4a
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-

  • 3. Data: 2011-10-24 11:38:03
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-24 09:33, Big Jack pisze:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/HDMI

    Na tej stronie nie ma raczej odpowiedzi na zadane pytanie...

    --
    Pozdrawiam,
    AWa.

  • 4. Data: 2011-10-24 11:54:18
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-10-24 13:38, Andrzej W. pisze:

    > Na tej stronie nie ma raczej odpowiedzi na zadane pytanie...

    Jest jak najbardziej ale jak ktos ma niskie IQ to fakt moze miec
    problemy ze zrozumieniem.

  • 5. Data: 2011-10-24 12:22:00
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-24 13:54, Jerzy Dombczak pisze:
    > Jest jak najbardziej ale jak ktos ma niskie IQ to fakt moze miec
    > problemy ze zrozumieniem.

    To jeśli Kolega byłby taki miły to niech przełoży mi informacje zawarte
    na tej stronie no odpowiedz której oczekuje pytający.
    Oczywiście jeśli tak banalne zadanie nie urąga intelektowi Kolegi.

    --
    Pozdrawiam,
    AWa.

  • 6. Data: 2011-10-24 12:29:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jerzy Dombczak" <n...@d...net> wrote in message

    > Jest jak najbardziej ale jak ktos ma niskie IQ to fakt moze miec problemy
    > ze zrozumieniem.

    A czy Ty odróżniasz tabelkę z opisem standardu od opisu kabla?
    Bo kabel ma mieć druty w środku a standard opisuje co po tych
    drutach tam biega. W szczególności, AUDIO RETURN CHANNEL
    zależy od urzadzeń bo kabel ma druty do dźwięku te same...

    Tu http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI napisali fajnie:
    "Cable manufacturers are officially prohibited from marketing
    the cables by HDMI standard version (for instance "HDMI 1.4 cable")
    - the cables are distinguished in bitrate support only."
    A na moim stoi jak byk "v1.3" :-)

    A tak swoją drogą, jak się fachowo nazywa taka funkcja która
    powoduje że po włączeniu BD-DVD spiętego z TV z użyciem
    HDMI włącza się automatycznie TV? A po wysłaniu "wyłącz się"
    z pilota do TV wyłącza się również blue ray player?

  • 7. Data: 2011-10-24 12:35:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-10-24 14:29, Pszemol wrote:
    [.....]
    > A czy Ty odróżniasz tabelkę z opisem standardu od opisu kabla?
    Za małe IQ ma. :-)

  • 8. Data: 2011-10-24 13:10:48
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > HDMI włącza się automatycznie TV? A po wysłaniu "wyłącz się"
    > z pilota do TV wyłącza się również blue ray player?

    CEC - Consumer Electronics Control

  • 9. Data: 2011-10-24 13:16:46
    Od: IDKrzych <%moj_nick%@poczta.onet.pl>

> [...]
    > HDMI włącza się automatycznie TV? A po wysłaniu "wyłącz się"
    > z pilota do TV wyłącza się również blue ray player?

    Wydaje mi się że to jest zależne od producenta i nawzajem nie zawsze
    kompatybilne ...
    Sony to "Bravia Sync" .. u innych też jakieś "sync" ;) (jakieś "Viera
    Sync"?)
    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 10. Data: 2011-10-24 13:48:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "IDKrzych" <%moj_nick%@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Wydaje mi się że to jest zależne od producenta i nawzajem nie zawsze
    > kompatybilne ...
    > Sony to "Bravia Sync" .. u innych też jakieś "sync" ;) (jakieś "Viera
    > Sync"?)

    No właśnie chcę wyczaić co jest grane u mnie...

    Mam telewizor Samsunga i bd player Samsunga i one się nawzajem
    włączają/wyłączają, co czasem może być wkurzające gdy chcesz tylko
    wyłączyć blueraya ale NIE wyłączać TV, no ale niech im będzie...
    Miłe jest zwłaszcza to, że właczasz blueraya z guzika, wkładasz płytę
    a telewizor sam się włącza i ustawia na HDMI input 2.

    Natomiast mam do odgrywania europejskich filmów w PAL odtwarzacz
    DVD Pioniera (bez funkcji blueray) i mimo że jest z TV podłączony po
    kablu HDMI (do wejścia numer 1) to urządzenia się nawzajem nie widzą
    i nie reagują na swoje włączanie się/wyłączanie się. Oba urządzenia
    podłączone są tymi samym modelem kabla HDMI a więc to nie jest tak
    że jeden kabel jest inny od drugiego i winien jest rodzaj kabla :-)

    Myślałem że to CEC idzie po kablu niezależnie od producenta sprzętu,
    że jest jakiś standard...

    Myk jest taki, że moje Samsungi są połączone również przez LAN
    po Ethernecie, więc muszę sprawdzić czy to będzie działać tak samo
    jak je odłączę od routera...