  • 1. Data: 2011-10-24 10:46:02
    Temat: Cyfra+ PVR a ....
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    cyfra+ oferuje tunery z PVR (Philips, Pace - modeli nie pamietam - ale
    te swieze co sa w ofercie).

    Pytania:

    1. nagrywanie jednoczesne 2 programow: zaprogramowane nagrywanie

    2. nagrywanie jednoczesne 2 programow: jeden zaprogramowany, drugi z
    reki (i ew. jego time-shiftowanie).

    3. przy programowaniu z EPG (start-stop wchodzi z automatu, ale moze
    zrobic plus/minus przed i po) - ale od razu jest pytanie co bedzie jak
    wg epg programy sie nie zazebiaja, ale z dodatkowym czasem
    (plus/minus) sie zazebiaja np. 2 minuty - pozwoli zaprogramowac ???

    4. nagrywanie np. niemieckich kanalow z Astry (RTL, ZDF itp)

    5. czy te PVR tunery maja tez dvb-t i czy ew. z nich mozna nagrywac -
    np. TVP Info lokalne

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-10-25 06:38:15
    Temat: Re: Cyfra+ PVR a ....
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-24 12:46, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > te swieze co sa w ofercie).
    >
    > Pytania:
    >
    > 1. nagrywanie jednoczesne 2 programow: zaprogramowane nagrywanie
    mam philipsa: tak

    > 2. nagrywanie jednoczesne 2 programow: jeden zaprogramowany, drugi z
    > reki (i ew. jego time-shiftowanie).
    tak, ale udało im się spieprzyć w nowym oprogramowaniu coś takiego:
    W starej wersji oprogramowania philips PVR można było zaprogramować nagranie,
    podczas nagrywania uruchomić time shifting i przełączyć go w tryb nagrywania z
    time shiftingiem (2 audycje nagrywane jednocześnie), a w trakcie tego nagrywania
    oglądać jeden z programów nagrywanych w danej chwili lub nagranych wcześniej. W
    nowej wersji oprogramowania nie da się wejść do biblioteki po uruchomieniu
    nagrywania z time shiftingiem, co za tym idzie oglądać nagrań wcześniejszych, a
    gdybym chciał zaprzestać nagrywania z timera przy włączonym nagrywaniu z time
    shiftingiem to nie ma takiej możliwości, nie sprawdzę ilości wolnego miejsca na
    twardym dysku itd.

> [...]
    > wg epg programy sie nie zazebiaja, ale z dodatkowym czasem
    > (plus/minus) sie zazebiaja np. 2 minuty - pozwoli zaprogramowac ???
    jeśli na tym samym kanale czas przed i po nie ma znaczenia (chociaż chyba ma
    znaczenie kolejność wprowadzania, ale nie pamiętam na 100%, w każdym bądź razie
    mam 5 min przed i 15 po audycji i często zdarza mi się nagrywać dwa odcinki
    serialu jeden po drugim).

    > 4. nagrywanie np. niemieckich kanalow z Astry (RTL, ZDF itp)
    nie wiem, nie mam astry.

    > 5. czy te PVR tunery maja tez dvb-t i czy ew. z nich mozna nagrywac -
    > np. TVP Info lokalne
    mają DVB-T

  • 3. Data: 2011-10-26 15:46:39
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *irek* napisał(-a):

> [...]

    > włączonym nagrywaniu z time shiftingiem to nie ma takiej możliwości,
    > nie sprawdzę ilości wolnego miejsca na twardym dysku itd.

    Jest jeszce gorzej. Próba zatrzymania nagrania nagrania z time shiftingu
    podczas nagrywania z timera, powoduje zatrzymanie nagrania z timera, a
    nie z time shiftingu. To jest dopiero babol, że klękajcie narody. Tak
    więc zatrzymać nagrywanie z timera się da, ale to nie tak miało
    wyglądać. Oczywiście piszę o zatrzymaniu z wykorzystaniem odpowieniego
    klawisza pilota, bo przez opcje menu, to rzeczwyście nie ma takiej
    możliwości

    > mają DVB-T

    Nowe Pace już nie mają. A na tych które mają, nagrywać DVB-T oczywiście
    można

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-10-26 19:21:30
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Big Jack <a...@b...zz> napisał(a):

> [...]
    > wyglądać. Oczywiście piszę o zatrzymaniu z wykorzystaniem odpowieniego
    > klawisza pilota, bo przez opcje menu, to rzeczwyście nie ma takiej

    W Philipsie PVR do przedostatniej wersji softu przy nagrywaniu z timera i
    timeshiftingu było OK - pierwsze naciśnięcie "stop" (i OK) zatrzymywało
    nagrywanie z timeshiftingu, kolejnym "stopem" (i OK) wyłączało się
    zaprogramowane nagrywanie.
    Teraz najpierw wyłącza się zaprogramowane albo oba jednocześnie.
    Muszę zrobić testy, bo miałem wrażenie, że gdy upływał czas zaprogramowanego
    nagrania a audycja puszczona z timeshiftu jeszcze trwała to wyłączały się też
    oba nagrania.
    Tak czy inaczej - ostatnim oprogramowaniem spieprzyli zabawkę.