  • 41. Data: 2009-12-16 22:52:14
    Temat: Re: TVP na Święta...
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    news:hgbnt4$f2g$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Krzysiak" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Ja chyba też.
    > Zwłaszcza gdy będzie jakaś impreza sportowa, którą w TVP HD będą
    > pokazywać.
    > Kosz i ręczna w ciągu ostatnich 1,5 roku były świetne.

    A i owszem. Zresztą, jak nie trawię seriali (gniotów) TVP, to bardzo
    chętnie niektóre oglądałem w HD, zwłaszcza, że nadawane były
    (i pewnie są) w bardzo dobrej jakości.

  • 42. Data: 2009-12-17 07:24:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Krzysiak pisze:

    > Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

    nie, widać taka kiepska a potrafili się dogadać.
    cyfra coś się nie dogadała lub stwierdzili że nie warto.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion