  • 31. Data: 2009-12-15 16:30:47
    Temat: Re: TVP na Święta...
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2009-12-15 14:11, pawell32 pisze:
    > choć to nie ta grupa - powiem, że tam ich nie widzę...

    A ja paru znam, ale nie są te krzyczące babcie. Z dużej chmury zazwyczaj
    mały deszcz, więc krzykaczy nie ma co słuchać. Ale wierz mi: jest cała
    rzesza ludzi słuchających RM, którzy są normalni
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 32. Data: 2009-12-15 16:35:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Np. w tej beznadziejnej i kiepskiej "n"-ce, ew. dvb-t (?)

    W dvb-t nie ma TVP HD już od ponad pół roku.

  • 33. Data: 2009-12-15 22:02:25
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    > najlepsi to obrońcy pseudo rydzyka..

    a jaka jest propozycja tvtrwam na święta?

    JS

  • 34. Data: 2009-12-16 08:56:55
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > uffff. bo już się martwiłem

    W swita masz sie spotkac z rodzina, porozmawiac, podzielic prezentami (ze
    mna tez mozesz) a nie ogladac to szklane pudelko.
    To przemyslana polityka prorodzinna wszystkich operatorow TV.
    Wesolych Swiat nie tylko przy TV.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 35. Data: 2009-12-16 20:43:30
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Np. w tej beznadziejnej i kiepskiej "n"-ce, ew. dvb-t (?)

    K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

  • 36. Data: 2009-12-16 21:19:38
    Temat: Re: TVP na ?wieta...
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Krzysiak <x...@x...pl> napisał(a)

    > Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

    Nie, odwrotnie. Tylko n-ka chce to pokazywać (i za to płacić).

    --
    Tomek

  • 37. Data: 2009-12-16 21:30:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiak" <x...@x...pl> napisał w wiadomości news:

    > K...a!!! To TVP uruchomiło HD tylko dla n-ki ?????

    Jest jeszcze w niektórych kablówkach.

  • 38. Data: 2009-12-16 22:37:01
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    > Jest jeszcze w niektórych kablówkach.

    Niestety, ale chyba nie w warszawskich..... :-(

  • 39. Data: 2009-12-16 22:42:53
    Od: "Krzysiak" <x...@x...pl>

    > Jest jeszcze w niektórych kablówkach.

    A nawiasem mówiąc, nigdy nie korzystałem z kablówki,
    natomiast chętnie widziałbym ten kanał np. w C+ i powiem
    więcej, że nawet bym za niego dopłacił, ale to już
    wyłącznie mój wybór....

  • 40. Data: 2009-12-16 22:44:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A nawiasem mówiąc, nigdy nie korzystałem z kablówki,
    > natomiast chętnie widziałbym ten kanał np. w C+ i powiem
    > więcej, że nawet bym za niego dopłacił,

    Ja chyba też.
    Zwłaszcza gdy będzie jakaś impreza sportowa, którą w TVP HD będą pokazywać.
    Kosz i ręczna w ciągu ostatnich 1,5 roku były świetne.