  • 31. Data: 2010-03-29 11:35:39
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Czyli też potwierdzasz, że jest słabszy.
    > Teraz tylko wystarczy uwierzyć, że gdzie indziej może być gorzej,
    > zwłaszcza jak popada i masz problem wyjaśniony.
    no to jedziemy dalej
    TVN Warszawa 74% Cinemax2 72 % ,AXN-y po 72% reszta z paczki C+ i Polsatu od
    75 do 80 %

    Arek.

  • 32. Data: 2010-03-29 11:40:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > no to jedziemy dalej
    > TVN Warszawa 74% Cinemax2 72 % ,AXN-y po 72% reszta z paczki C+ i Polsatu
    > od 75 do 80 %

    "Teraz tylko wystarczy uwierzyć, że gdzie indziej może być gorzej, "

    Jesteś w stanie przeczytać powyższy tekst ze zrozumieniem?

  • 33. Data: 2010-03-29 12:27:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > A u innych dużo więcej niż 2%.
    > Zresztą czasem nawet te 2% może być decydujące, zwłaszcza jeśli jest to
    > np. 49% wobec 51%.

    i co, uważasz że jak spadnie o te 2% to zacznie zrywać?
    bez przesady.
    z tego zaobserwowałem paczka mtv jest słabsza, choć ja na 60 cm
    nie mam najmniejszych problemów i z konwerem quad.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 34. Data: 2010-03-29 12:41:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i co, uważasz że jak spadnie o te 2% to zacznie zrywać?

    Gdzieś jest granica poza którą przestanie działać.
    U mnie była się przekroczyła i już.

    > bez przesady.
    > z tego zaobserwowałem paczka mtv jest słabsza, choć ja na 60 cm
    > nie mam najmniejszych problemów i z konwerem quad.

    BTW: Czy quad (czyli także mój twin monoblock) zapewnia gorszy sygnał niż
    pojedynczy konwerter?
    Inaczej - czy wobec porażki TVP z Astry warto go zdjąć i założyć z powrotem
    singla?
    Niż już na Astrze nie ma co by mnie mogło zainteresować.

  • 35. Data: 2010-03-29 12:54:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]

    zależy od odbiornika, u mnie wystarczy 30%, na innym 20%,
    a np ferdku znika na poziomie ok 70%.

    > Gdzieś jest granica poza którą przestanie działać.
    > U mnie była się przekroczyła i już.

    nikt tego nie neguje, pamiętam jak było.

    > BTW: Czy quad (czyli także mój twin monoblock) zapewnia gorszy sygnał
    > niż pojedynczy konwerter?

    z tego co widzę to tak, szczególnie na małych czaszach.

    > Inaczej - czy wobec porażki TVP z Astry warto go zdjąć i założyć z
    > powrotem singla?
    > Niż już na Astrze nie ma co by mnie mogło zainteresować.

    nie sądzę by przy takiej antenie robiło Ci to jakąś różnicę.

  • 36. Data: 2010-03-29 13:07:08
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > "Teraz tylko wystarczy uwierzyć, że gdzie indziej może być gorzej, "
    >
    > Jesteś w stanie przeczytać powyższy tekst ze zrozumieniem?

    czytam ze zrozumieniem tylko dałem przykład że od tego transpordera jest
    słabszy
    możliwe że tylko u mnie

    Arek.

  • 37. Data: 2010-03-29 13:15:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czytam ze zrozumieniem tylko dałem przykład że od tego transpordera jest
    > słabszy
    > możliwe że tylko u mnie

    Inna możliwość - że jest mniej podatny na pogodę i że odbiór nie kończy się
    przy lekkiej chmurce.

  • 38. Data: 2010-03-29 13:45:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.03.2010 15:15, Cavallino pisze:

    > Inna możliwość - że jest mniej podatny na pogodę i że odbiór nie kończy
    > się przy lekkiej chmurce.

    ale teraz chyba nie masz zaników?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 39. Data: 2010-03-29 13:59:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale teraz chyba nie masz zaników?

    Nie wiem, bo obecnie posiadam spory pakiet Cyfry i nie korzystam z TnK.

  • 40. Data: 2010-03-29 18:08:31
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010, Arek wrote:

    | no to jedziemy dalej
    | TVN Warszawa 74% Cinemax2 72 % ,AXN-y po 72% reszta z paczki C+ i Polsatu od
    | 75 do 80 %

    a moglbys wyjasnic co to za procenty ???

    jp

    ps
    w procentach to dobrze sie mierzy moc spitytusu