  • 1. Data: 2010-03-26 11:53:44
    Temat: satelita + telewizro LCD
    Od: "n." <f...@w...pl>

    Korzystam z telewizji na kartę i na tunerze mam ustawiony format obrazu
    16/9.
    Na tv jak ustawię 4/3 to telewizor sie zawiesza muszę wiec ustawić 16/9 to
    z kolei powoduje
    ze obraz jest zniekształcony i przycięty.

    Jak prawidłowo ustawić format w tunerze i telewizorze samsung ?

  • 2. Data: 2010-03-26 12:05:22
    Temat: Re: satelita + telewizro LCD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "n." <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    k.pl...
    >Korzystam z telewizji na kartę i na tunerze mam ustawiony format obrazu
    >16/9.
    >Na tv jak ustawię 4/3 to telewizor sie zawiesza

    Do serwisu z nim.

  • 3. Data: 2010-03-26 13:02:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    n. pisze:
> [...]
    > to z kolei powoduje
    > ze obraz jest zniekształcony i przycięty.
    >
    > Jak prawidłowo ustawić format w tunerze i telewizorze samsung ?

    jakby nie podłączać tv nie ma prawa się zawieszać, może inaczej
    wyświetlać. nie piszesz jaki masz dekoder, proponowałbym podłączyć innym
    przewodem. jeżeli to dedykowany to możesz jedynie zmienić z composite na
    rgb, ale jak przedmówca sugeruje, też mi się wydaje iż jest uszkodzony.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-03-26 14:03:54
    Od: "n." <f...@w...pl>

    Dnia 26-03-2010 o 13:05:22 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "n." <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    k.pl...

    > Do serwisu z nim.

    jak macie ustawione ustawienia u was ?
    tuner to opticum x10 firmy globo - mam ustawione 16/9 i typ RGB bo
    polaczenie przez euro ,
    composite to chyba jak sie laczy poprzez chinch ???

  • 5. Data: 2010-03-26 14:11:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    n. pisze:
    >jak macie ustawione ustawienia u was ?
    >tuner to opticum x10 firmy globo - mam ustawione 16/9 i typ RGB bo
    >polaczenie przez euro ,
    >composite to chyba jak sie laczy poprzez chinch ???

    coś pomieszałeś wysyłając to jako sygnature czy jak.

    jedno i drugie jest po euro, z czego composite można również podłączyć
    na przewodach chinch.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-03-26 18:29:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "n." <f...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >tuner to opticum x10 firmy globo - mam ustawione 16/9 i typ RGB bo
    >polaczenie przez euro ,
    >composite to chyba jak sie laczy poprzez chinch ???

    Nic podobnego, przez Euro również może iść, gdy się nie wybierze RGB w
    tunerze.