  • 51. Data: 2010-03-30 08:32:01
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4bb1b64e$1@news.home.net.pl...

    > ale nikt nie wciska nikomu na siłe.
    > wyluzuj, nie ma po co się spinać...

    Ja się nie, spinam, tylko mówię jak jest.
    Spinaniem można nazwać co najwyżej nieudolne próby wybielania czarnego.

  • 52. Data: 2010-03-30 09:42:59
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Osłabianie odbioru z transponderów używanych na codzień (w tym HD z
    > Cyfry) żeby poprawić jakość odbioru TVN Warszawa uważam za conajmniej
    > kiepski pomysł.

    A jeśli ktoś nie ogląda HD z Cyfry tylko Kino Polska z TnK? ;-)
    BTW. Wydaje mi się, że ustawianie anteny na najsłabszy sygnał nie jest
    błędem, tylko rozwiązaniem wynikającym z analizy najgorszego przypadku.
    U mnie po ruszeniu anteną (minimalnym zresztą) pozostałe transpondery z
    HotBirda nie popsuły się, poziom i jakość na podobnym poziomie jak
    przedtem. Trochę rozjechała mi się Astra, ale to dlatego, że ustawiałem
    na mocny sygnał. No i zapomniałem, że konwerter najłatwiej ustawia się
    na tunerze analogowym, co w przypadku Astry jest jeszcze możliwe.

    Wzmocnienie jednego sygnału może być też przydatne podczas odbioru z
    dwóch satelit(ów) na jednym konwerterze. Przykładowo Sirius (5E) i
    Eutelsat (7E) dają się odebrać na jednym ustawionym kompromisowo.

  • 53. Data: 2010-03-30 09:51:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hosh33$boi$1@polsl.pl...
> [...]
    > kiepski pomysł.

    >A jeśli ktoś nie ogląda HD z Cyfry tylko Kino Polska z TnK? ;-)

    No to wtedy ma inną gradację wartości.
    Wiadomo że do TnK trzeba ustawiać na ten transponder, bo tam są najciekawsze
    rzeczy.

    >BTW. Wydaje mi się, że ustawianie anteny na najsłabszy sygnał nie jest
    >błędem,

    A IMO jest, jeśli pogorszy się sygnał z najczęściej używanych transponderów.
    Jeśli nie - to nie ma problema.

  • 54. Data: 2010-03-30 13:53:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A IMO jest, jeśli pogorszy się sygnał z najczęściej używanych
    > transponderów.

    No tak, tylko że wtedy to inny transponder będzie najsłabszy i można
    ustawić antenę na niego ;-)
    A na razie (od roku chyba) ciągle narzekamy zgodnie na ten sam
    transponder, tak że chyba problemu nie ma.

  • 55. Data: 2010-03-30 13:59:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hosvoi$vbo$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A IMO jest, jeśli pogorszy się sygnał z najczęściej używanych
    > transponderów.

    >No tak, tylko że wtedy to inny transponder będzie najsłabszy

    Nie o to chodzi, raczej że na innych (na tym 11508 oczywiście też, bo dalej
    najsłabszy będzie) będą szybciej pojawiały się kłopoty przy burzy.

    Mnie się cały czas zdarza sytuacja, że gradobicie wyłącza mi odbiór, na
    pierwszy ogień idzie oczywiście HD Cyfry.
    A jak na złość burza jest często podczas najciekawszych meczów.