eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja... › Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Subject: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix
    Reaktywacja...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <60eac82c$0$508$65785112@news.neostrada.pl> <scei1o$fb4$1@gioia.aioe.org>
    <60eadedb$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjk29$1dbp$1@gioia.aioe.org>
    <60ed5a4c$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <scjnt8$196a$1@gioia.aioe.org>
    <60ed8db0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <scuc20$10jh$1@gioia.aioe.org>
    <60f34141$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <sd5u2l$q0p$1@gioia.aioe.org>
    <60f6e894$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd8l61$1qit$2@gioia.aioe.org>
    <60f81a27$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdjc34$1mim$1@gioia.aioe.org>
    <60fd404f$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdopdd$11oh$2@gioia.aioe.org>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Wed, 28 Jul 2021 19:21:50 +0200

    W dniu wtorek-27-lipca-2021 o 13:07, trybun pisze:

    > Zdaje się że tylko wyrównania do statusu jaki mają inne istoty ludzkie w
    > tym kraju. Ale jak widać dla prawaków jest to stanowczo za dużo.

    Znaczy chcesz szczęścia i sprawiedliwości na tym świecie?
    I myślisz że da się to zrobić ustawą "Od dziś szczęście i
    sprawiedliwość" ;-)

    Jest wiele istot ludzkich które są poniżane, krzywdzone, wyzyskiwane a
    nawet ZABIJANE.

    Dlaczego istoty lgbtg+-xyz mają zasługiwać na wyższy stopień opieki i
    zaangażowania państwa/społeczeństwa?

    DLACZEGO?

    > Nie musisz wymyślać jakichś głupot które brunatni przedstawiają jako
    > argumenty na sprzeciw, proponuję tylko zastanowienie, "co właściwie mi
    > szkodzi dać im zgodę na wejście w związek małżeński?"

    Argumenty światopoglądowe do Ciebie nie przemawiają.

    To będziemy się trzymać FINANSOWYCH

    Nie podoba mi się pomysł przyznania przywilejów małżeńskich dwóm
    facetom. Mam prawo protestować bo te przywileje są finansowane z moich
    podatków.

    Chcesz ZMIANY? Poproś/przekonaj albo zbierz ustawową wiekszość