  • 61. Data: 2011-04-07 09:03:47
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4d9ca93f$0$2501$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > Po pierwsze EVO różni się nie tylko silnikiem

    Co nie zmienia prawdziwości ani kawałka z mojej wypowiedzi, więc nie bardzo
    rozumiem po co dodajesz te wtręty.

  • 62. Data: 2011-04-07 09:05:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie to samo chciałem napisać na przykładzie BMW serii 1 (i innych).
    > Między wersjami 20i, a 30i jest zdecydowanie więcej różnic niż tylko
    > silnik. Układ kierowniczy jest inny, hamulcowy, napędowy, inne systemy
    > kontroli trakcji.

    Wiadomo, że frytki muszę być inne.
    Ale przy kilkukrotnym skoku ceny, to wszystko są drobiazgi.

  • 63. Data: 2011-04-07 11:15:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Co nie zmienia prawdziwości ani kawałka z mojej wypowiedzi, więc nie
    > bardzo rozumiem po co dodajesz te wtręty.

    Zmienia. Ona po prostu nie ma sensu.

  • 64. Data: 2011-04-07 11:24:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Zmienia. Ona po prostu nie ma sensu.

    Hmmm to może wyliczysz jaki procent ceny stanowi silnik, a jaki inne
    podzespoły, porównasz to do podzespołów w zwykłym Lancerze, a potem
    udowodnisz, że koszt silnika jest to procent na tyle mały, że nie uzasadnia
    opinii iż to lwia część ceny?
    Wtedy Twoja wypowiedź będzie miała sens, do tego momentu to właśnie ona go
    nie posiada.

    Zresztą jak większość Twoich zaczepek.
    Co za tym idzie nie spodziewam się z Twojej strony nic poza zwyczajową
    pyskówką.

  • 65. Data: 2011-04-07 13:34:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

> [...]
    > podzespoły, porównasz to do podzespołów w zwykłym Lancerze, a potem
    > udowodnisz, że koszt silnika jest to procent na tyle mały, że nie

    Kpisz sobie? Sam wysunąłeś bzdurną tezę, to ją teraz udowodnij. Póki
    ograniczasz się do stwierdzenia, że "silnik to lwia część" i tyle, to
    jest to zwykle, cavallinowe pitu-pitu.

  • 66. Data: 2011-04-07 13:41:53
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-07 09:05, Cavallino pisze:

    > Wiadomo, że frytki muszę być inne.
    > Ale przy kilkukrotnym skoku ceny, to wszystko są drobiazgi.

    Akurat nie koniecznie kilkukrotny. Tu była różnica rzędu 80kPLN
    i za to miałeś dużo mocniejszy silnik, inny układ sterowania,
    większe,mocniejsze hamulce, większe i ładniejsze felgi, inny
    układ kontroli trakcji, lepszą _gwarancję_ i ogólnie jeszcze sporo
    detali, po których widać, że to jest "lepsze" auto.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 67. Data: 2011-04-07 14:07:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Kpisz sobie?

    Nie, to Ty sobie kpisz.
    Jak masz jakieś dane to podaj, a jak nie to milcz.

    >Sam wysunąłeś bzdurną tezę, to ją teraz udowodnij.

    Ty zarzucasz bzdurność, więc udowodnij swój zarzut.

  • 68. Data: 2011-04-07 14:17:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Akurat nie koniecznie kilkukrotny. Tu była różnica rzędu 80kPLN
    > i za to miałeś dużo mocniejszy silnik,

    Dokładnie.

    >inny układ sterowania,
    > większe,mocniejsze hamulce, większe i ładniejsze felgi, inny
    > układ kontroli trakcji, lepszą _gwarancję_ i ogólnie jeszcze sporo
    > detali, po których widać, że to jest "lepsze" auto.

    No i ile to wszystko (bez silnika) do kupy jest warte?
    10 , 20 tys?

    Reszta to silnik, a przynajmniej tyle za to płacisz.
    Podobnie jest w Evo, z tym że tam jeszcze dochodzi zupełnie inny napęd,
    który rzecz jasna zabiera więcej kosztów, ale i różnica w cenie jest większa
    (110 tys).

  • 69. Data: 2011-04-07 14:18:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ty zarzucasz bzdurność, więc udowodnij swój zarzut.

    Człowieku, piłeś coś? Twierdzisz, że teza jest udowodniona póki nie
    udowodni się tezy odwrotnej?

  • 70. Data: 2011-04-07 14:19:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ty zarzucasz bzdurność, więc udowodnij swój zarzut.

    Człowieku, piłeś coś? Twierdzisz, że teza jest udowodniona póki nie
    udowodni się tezy przeciwnej?

    Jak napiszę "cavallino to gej" to będziesz gejem dopóki nie udowodnisz,
    że nim nie jesteś?