  • 71. Data: 2011-04-07 14:29:52
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4d9dabc8$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > Człowieku, piłeś coś? Twierdzisz, że teza jest udowodniona póki nie
    > udowodni się tezy przeciwnej?

    Nie - twierdzę że jak się komuś zarzuca pisanie nieprawdy, warto chociaż
    uprawdopodobnić swoje słowa.
    Bo inaczej może się być oszczercą.

    Zakładam że nie masz zielonego pojęcia ile ze 110 tys dopłaty które żąda
    Mitsu to koszt modyfikacji nadwozia, ile innego układu jezdnego, a ile
    silnika, co nie przeszkadza Ci wysuwać oskarżeń o kłamstwo.

    Szacując - niech z 50 tys które kosztuje Lancer koszt silnika to 20 tys.
    Czyli buda i reszta jest warta 30 tys.

    Niechby nawet przeróbki budy, skrzyni i układu jezdnego kosztowały dwa razy
    więcej, więc razem byłaby warta 90 tys.
    I tak do ceny 160 tys brakuje 70 tys - to już jest właśnie lwia część ceny.

    > Jak napiszę "cavallino to gej" to będziesz gejem dopóki nie udowodnisz,

    Nie - wtedy również będziesz musiał udowodnić swój zarzut, inaczej będziesz
    oszczercą.
    W obu przypadkach Ty mi coś zarzucasz, a nie ja Tobie.

    Jak nie wierzysz - to poczekaj na wynik procesu Giertycha z Kaczyńskim,
    właśnie na tym samym tle.

  • 72. Data: 2011-04-07 15:32:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > W obu przypadkach Ty mi coś zarzucasz, a nie ja Tobie.

    Ja Ci nic nie zarzucam, stwierdzam tylko, że Twoja teza, wzięta z
    księżyca, jest bzdurna. Ty ją wysunąłeś, więc Ty ją udowadniaj.

  • 73. Data: 2011-04-07 15:37:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Ja Ci nic nie zarzucam, stwierdzam tylko, że Twoja teza, wzięta z
    > księżyca, jest bzdurna.

    Właśnie to jest zarzut.
    Bez podania kontrargumentów (choćby szacunków) nawet oszczerstwo.
    Czyli typowe narzędzie którym się posługujesz.
    Jako że zapewne nic się nie zmieni, EOD, szkoda palców na Ciebie.

  • 74. Data: 2011-04-07 16:27:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Właśnie to jest zarzut.
    > Bez podania kontrargumentów (choćby szacunków) nawet oszczerstwo. Czyli
    > typowe narzędzie którym się posługujesz. Jako że zapewne nic się nie
    > zmieni, EOD, szkoda palców na Ciebie.

    Czyli jeśli stwierdzę, że Tico jest szybsze niż Ferrari, a Ty napiszesz,
    że to bzdura, to będziesz oszczercą? LOL!