  • 1. Data: 2012-08-04 13:02:35
    Temat: TV samsung się sam włącza
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    Duchy czy jak :) Miał ktos kiedys taki przypadek ??

  • 2. Data: 2012-08-04 14:43:29
    Temat: Re: TV samsung się sam włącza
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Magiera" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Duchy czy jak :) Miał ktos kiedys taki przypadek ??

    Masz w pokoju świetlówki (np. kompaktowe)?

  • 3. Data: 2012-08-04 15:47:29
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    > Masz w pokoju świetlówki (np. kompaktowe)?

    Nie, a co to ma do rzeczy ???

  • 4. Data: 2012-08-04 15:55:09
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Przedpiśca dobrze prawi :-)
    Zaklej 'oczko' od odbiornika podczerwieni (tak,aby nie było możliwe
    sterowanie pilotem) i zobacz wtedy.
    Jak 'duchy' ustąpią, to znaczy,że odbiera Ci jakieś 'smieci' w zakresie IR,
    które TV może przypadkowo interpretować jako kod włączenia.
    Często właśnie przetwornice świetlówek pracują w okolicach 35kHz i powodują
    różne dziwne zjawiska.Ale przyczyn może być oczywiście więcej...

  • 5. Data: 2012-08-04 21:58:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Magiera" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie, a co to ma do rzeczy ???

    Były przypadki, że potrafiły migać w częstotliwościach odbieranych przez
    czujniki pilotów w urządzeniach.

  • 6. Data: 2012-08-05 07:37:25
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    Wczoraj zauważyłem że pierwsze włącza się kino domowe samsung, a pozniej
    automatycznie telewizor. Bo TV wykrywa kino domowe automatycznie.

  • 7. Data: 2012-08-05 08:03:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Magiera" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wczoraj zauważyłem że pierwsze włącza się kino domowe samsung

    No to zaklej oczko IR tego kina.
    A potem wykręć te żarówki kompaktowe. ;-)

  • 8. Data: 2012-08-05 12:19:03
    Od: "Magiera" <m...@g...pl>

    > No to zaklej oczko IR tego kina.
    > A potem wykręć te żarówki kompaktowe. ;-)

    Wczesniej się to nie działo

  • 9. Data: 2012-08-05 12:24:47
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-05 12:19, Magiera pisze:

    > Wczesniej się to nie działo

    idz do ksiedza najlepiej egzorcysty !

  • 10. Data: 2012-08-05 12:25:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Magiera" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wczesniej się to nie działo

    Może któraś żarówka dokonuje swojego żywota i miga inaczej niż do tej pory.