  • 11. Data: 2011-11-07 10:43:38
    Temat: Re: TV plazma - bledy obrazu
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j96qnl$hj9$1@news.onet.pl...

    > Tu troche problem, bo plazme trzeba na stojaco transportowac, a 50" z
    > opakowaniem (pomijajac 40kg wagi) do malych nie nalezy ;) Nie za bardzo
    > mam to jak przetransportowac do sprzedawcy (85km).

    No to gwarant przyjeżdża do Ciebvie. Z daaawnych czasów, jak do Polski
    weszła marka Singer - maszyny do szycia, moja Mama miała takową, kupioną w
    sklepie Pewex, za zielone. Gość z Radomia przyjechał, chyba nawet
    wieczorem - i robił, nie pamiętam, czy zrobił, to daaawno było.

    > :) no mniej wiecej :) jest to TV wielofunkcyjny ;)

    Wolałbym jednak mieć to pod kontroą, bo zimą jak znalazł, ale gdy się chce
    obejrzeć mecz w upalne popołudnie...? :)

    > Na elektrodzie są tutoriale typu DIY, gdzie dolozyc wentylatorek, zeby ta
    > seria tv dzialala lepiej (ale akurat nie na ta przypadlosc), ale poki jest
    > na gwarancji to nie bede nic grzebal

    Słusznie, gwaranta broszka ku temu.

    > Tylko czy samsung ma gwarancje door2door czy musze sie z tym klockiem
    > wozic teraz sam?

    Kiedyś było tak, że sprzęt powyżej 10 (czy może 15) kilo zostawał w domciu i
    przychodził pan, i go naprawiał. To samo, gdy sprzęt lżejszy, ale trwale
    instalowany w miejscu używania.

    > Jutro obczaje temat telefonicznie, ale poniewaz tu jest wielu
    > doswiadczonych elektronikow, to chcialem zasiegnac rady kolegow tutaj :)

    Płomyczki na krawędzi, sugerowały by (spotkałem się w analogu) lekkie
    podbudzanie wzmacniacza wizji, lub problem z charakterystyką
    czestotliwościową. Dojrzałem jednak drobny szczegół, który jest ciut
    niepokojący - plamienie z płomyczkami wystąpiło również nieco w głębi
    ekranu, sugerując, że może być coś nie tak z pamięcią (tak mi się
    zachowywała karta graficzna przy przetaktowanej płycie, w starszych
    kompuerach), ale trudno bez lepszej jakości obrazu powiedzieć coś na pewno.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 12. Data: 2011-11-07 11:56:36
    Temat: Re: TV plazma - bledy obrazu OT
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    venioo nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > ogladanie. Moze jakis rok temu, ale na poczatku bylo malo

    Nie mów tego gwarantowi. W umowie gwarancyjnej na 100% masz napisane, że
    usterki się zgłasza niezwłocznie, albo w ciągu paru dni.
    Przem

  • 13. Data: 2011-11-07 19:09:15
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-07 12:56, Przemek pisze:
    > venioo nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    >
    > Nie mów tego gwarantowi. W umowie gwarancyjnej na 100% masz napisane, że
    > usterki się zgłasza niezwłocznie, albo w ciągu paru dni.

    Kiedy ja sie nie znam i myslalem do tej pory, ze to nie usterka ;) Az
    zaczelo sie pojawiac z prawej strony tez ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 14. Data: 2011-11-09 19:37:49
    Od: "ArturVF500" <a...@-...pl>

> [...]

    > Tu troche problem, bo plazme trzeba na stojaco transportowac, a 50" z
    > opakowaniem (pomijajac 40kg wagi) do malych nie nalezy ;)

    a skad ten pomysl? watpie by jakakolwiek firma kurierska zwracala na to
    uwage

    pozdrawiam
    Artur

  • 15. Data: 2011-11-09 19:51:22
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-09 20:37, ArturVF500 pisze:
    > Użytkownik "venioo"<p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a skad ten pomysl? watpie by jakakolwiek firma kurierska zwracala na to
    > uwage

    Gdzies to kiedys czytalem, ale nie przytocze teraz. Poza tym chyba w
    instrukcji jest tak napisane i na kartonie.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 16. Data: 2011-11-10 05:49:40
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2011-11-06 21:29, venioo wrote:

> [...]
    > Poznaniu?
    >
    > Tylko czy samsung ma gwarancje door2door czy musze sie z tym klockiem

    Nic nigdzie nie musisz wozic. Kumpel tez ma samsunga, dzwonil na
    ichniejsza infolinie, panowie przyjechali sprzet zabrali, potem gotowy
    odstawili do chaty.

    --
    Ahmed
    Zamiast krasc jako dyrektor banku, sekretarz czy inny prezes, lepiej juz

  • 17. Data: 2011-11-10 10:55:28
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "ArturVF500" <a...@-...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a skad ten pomysl? watpie by jakakolwiek firma kurierska zwracala na to
> [...]
    A wiesz dlaczego szklarze transportują szyby na stojąco?

  • 18. Data: 2011-11-11 00:09:14
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz dlaczego szklarze transportują szyby na stojąco?

    Mogę odpowiedzieć, mogę mogę? :)))
    Na chłopski rozum - szyba nie waży 5 deko i mogła by pod własnym ciężarem
    przekroczyć spójność tworzywa, czy co tam siedzi, w każdym razie siły
    lepkości w cieczy (bo szkło nie jest ciałem stałym, tylko przechłodzoną
    cieczą o bardzo dużej lepkości) mogły by nie dać rady zrównoważyć naprężeń,
    równoległobok sił, takie tam... Dobrze rzeźbię?

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 19. Data: 2011-11-11 06:51:16
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > cieczą o bardzo dużej lepkości) mogły by nie dać rady zrównoważyć
    > naprężeń, równoległobok sił, takie tam... Dobrze rzeźbię?

    O ja pierdziu.....

    :)

  • 20. Data: 2011-11-11 08:24:07
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > O ja pierdziu.....

    Nie wiedziałeś, że szkło jest cieczą?
    Przykład na potwierdzenie - szybę w oknie zmierzyć 2 razy, na początku i po
    latach, u góry i na dole, część niewieka splynie w dół. Jako ciecz,
    niektórzy są skłonni traktować tzw. szkło spinowe.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)