  • 1. Data: 2010-12-27 10:33:39
    Temat: TV Internetowe - w stylu ipla
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    w poprzednim poscie, ktos wspomnial o ipla na swoim tv.

    Mozecie cos wiecej napisac o takiej tv (via Internet) - ale nie TV w
    ramach Neostrady.

    Interesuje mnie jakie predkosci musza byc, aby dawalo sie ogladac oraz
    jakies jakosci sa tych przekazow? Czy to leci na zywca, czy to sie
    musi zbuforowac lub zapisac calkowicie na dysku/pamieci?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-27 11:46:36
    Temat: Re: TV Internetowe - w stylu ipla
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-12-27 11:33, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > jakies jakosci sa tych przekazow? Czy to leci na zywca, czy to sie
    > musi zbuforowac lub zapisac calkowicie na dysku/pamieci?

    Najlepiej sam sprawdź jak to Ci będzie chodzić:

    http://www.iplex.pl/

    Chodzi na "żywca" i jak u mnie, mimo niezbyt szybkiego łącza wyświetla
    się płynnie.

  • 3. Data: 2010-12-27 12:11:19
    Od: z <z...@g...pl>

    Jadrys pisze:

    > http://www.iplex.pl/
    >
    > Chodzi na "żywca" i jak u mnie, mimo niezbyt szybkiego łącza wyświetla
    > się płynnie.

    Może i płynnie ale żeby po obejrzeniu 3 reklam jeszcze trzeba było
    zdawać z nich test to już przegięcie.

    megawypas.pl
    vod.onet.pl
    weeb.tv

  • 4. Data: 2010-12-27 13:21:17
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > jakies jakosci sa tych przekazow? Czy to leci na zywca, czy to sie
    > musi zbuforowac lub zapisac calkowicie na dysku/pamieci?

    Mam TV Samsung. Standardowo zainstalowane są widgety Ipla.pl, YouTube,
    DailyMotion. Dodatkowo można dodać NetPlayer ze strony
    http://tvwidget.pl/ Pozwala on wyświetlać strumień wideo lub audio z
    dowolnego adresu. Umożliwia np. oglądanie filmów MegaVideo.

    W przypadku materiałów SD typowa prędkość przysyłania danych to 700kbps
    (jakość porównywalna z telewizją analogową). Dla HD potrzeba jest dużo
    więcej. Czasem nawet 5-6Mbps
    W praktyce łącze 4Mbps w Netii spokojnie wystarcza do oglądania
    większości filmów dostępnych przez Internet

    Paweł

  • 5. Data: 2010-12-27 14:52:36
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:if9vpa$glp$...@i...gazeta.pl,
    z <z...@g...pl> nastukał:
    > Może i płynnie ale żeby po obejrzeniu 3 reklam jeszcze trzeba było
    > zdawać z nich test to już przegięcie.

    ja trafiłem na 6 reklam przed filmem HD i jeden test

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-01-06 14:36:44
    Od: Jadrys <C...@y...com>

    W dniu 2010-12-27 13:11, z pisze:

    > Może i płynnie ale żeby po obejrzeniu 3 reklam jeszcze trzeba było
    > zdawać z nich test to już przegięcie.
    >
    > megawypas.pl
    > vod.onet.pl
    > weeb.tv

    No ale chociaż jest wybór konkretnego filmu, a nie jak w tych co podałeś
    - telewizję dla telewizji.

  • 7. Data: 2011-01-12 09:08:38
    Od: z <z...@g...pl>

    Jadrys pisze:

    > No ale chociaż jest wybór konkretnego filmu, a nie jak w tych co podałeś
    > - telewizję dla telewizji.

    Za obejrzenie 3 reklam i poprawnie zdany test z ich zrozumienia to mi
    się należy dycha (przynajmniej). Nic na tym świecie nie ma za darmo.
    Trzeba tylko zacząć cenić swój czas i nerwy. Coraz bliżej jestem nie
    oglądania telewizji właśnie przez reklamy. Ludzie nie dajmy się. Trzeba
    z tym skończyć.
    Płacę abonament + utrzymanie kablówki + TNK i dalej oglądam same reklamy
    !!! Może jakiś bojkot? Lobbing w sejmie? Która opcja polityczna to
    poprze? :-)

  • 8. Data: 2011-01-12 13:48:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 10:08, z pisze:
> [...]
    > Płacę abonament + utrzymanie kablówki + TNK i dalej oglądam same reklamy
    > !!! Może jakiś bojkot? Lobbing w sejmie? Która opcja polityczna to

    chyba nikt, bo nikomu na tym nie zależy

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2011-02-02 13:16:35
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

    > Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
    > Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
    > kierunku..

    Wole walczyć z chorobą instalując pirackiego Windowsa, niż korzystać z
    prymitywnych narzędzi epoki kamienia łupanego.
    Kułą w plot z tym opisem

  • 10. Data: 2011-02-02 13:32:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-02 14:16, pyton pisze:
    > Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

    > Wole walczyć z chorobą instalując pirackiego Windowsa, niż korzystać z
    > prymitywnych narzędzi epoki kamienia łupanego.

    bo wiedzą jesteś na takim poziomie.

    > Kułą w plot z tym opisem

    bo to nie ta grupa i temat też nie związany