  • 11. Data: 2011-02-02 14:46:25
    Temat: Re: TV Internetowe - w stylu ipla
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    news:4d495ce0$1@news.home.net.pl...

    > bo wiedzą jesteś na takim poziomie.

    > bo to nie ta grupa i temat też nie związany

    A jednak się zainteresowałeś i bronisz swojego pingwinka, ja wolę klikać
    w okienka i cieszyć się że działa, a nie kompilować jakieś jądra i
    klepać kod by zainstalować głupi program. kaszana na maksa, wszystkie
    linuksy to badziewia nie dla zwykłego usera

  • 12. Data: 2011-02-02 17:00:45
    Od: z <z...@g...pl>

    pyton pisze:
    ja wolę klikać
    > w okienka i cieszyć się że działa, a nie kompilować jakieś jądra i
    > klepać kod by zainstalować głupi program. kaszana na maksa, wszystkie
    > linuksy to badziewia nie dla zwykłego usera

    Gdybyś to napisał jakieś 5 lat temu to nawet bym się zgodził.
    Linux nie jest darmowy. On kosztuje trochę czasu i wiedzy ale z każdym
    rokiem coraz mniej, nie więcej niż nauczenie się "okienek" :-)

    PS. W windowsach też są bajery: nowe "lepsze" sterowniki, aktualizacje
    wywalające system, restary po 3 sek. od uruchomienia.
    Próbowałeś pod vistą czy 7 zainstalować SB1024? To jest dopiero jazda.
    Normalnie jak za czasów w95 czy millenium.

  • 13. Data: 2011-02-02 20:44:55
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Próbowałeś pod vistą czy 7 zainstalować SB1024? To jest dopiero jazda.
    > Normalnie jak za czasów w95 czy millenium.

    Nie próbowałem, za to mam XP zainstalowany od 5 lat bez formata i
    wszystko gra i hula, zawiesił się może 2 razy i z mojej winy.
    A Linuxy to jakieś popierdówki, ściągnąłem kilka live cd i nawet nie
    wykrywało wszystkich moich urządzeń poprawnie, obsługa popieprzona, nie
    dziękuje

  • 14. Data: 2011-02-02 20:57:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.02.2011 15:46, pyton pisze:
> [...]
    > klepać kod by zainstalować głupi program. kaszana na maksa, wszystkie
    > linuksy to badziewia nie dla zwykłego usera

    jeszcze sporo musisz się uczyć.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2011-02-02 21:02:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.02.2011 21:44, pyton pisze:
    > A Linuxy to jakieś popierdówki, ściągnąłem kilka live cd i nawet nie
    > wykrywało wszystkich moich urządzeń poprawnie, obsługa popieprzona, nie
    > dziękuje

    bo to nie jest system dla użytkownika na poziomie podstawówki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2011-02-02 21:18:19
    Od: z <z...@g...pl>

    pyton pisze:

    > Nie próbowałem, za to mam XP zainstalowany od 5 lat bez formata i
    > wszystko gra i hula, zawiesił się może 2 razy i z mojej winy.
    No to witaj w klubie :-) Też mam taki XP. O linuxie (ubuntu) też pewnie
    mógłbym tak powiedzieć. Nie aktualizować i przez dwa lata by działał.
    Niestety a może stety chciałem zobaczyć co wymyślili nowego a nowe nie
    zawsze znaczy lepsze. Teraz mam na domowym kompie LMD i nie zamierzam
    się z nim rozstawać. Komp do netu, muzyki, filmów, robi za
    telewizor+magnetowid (karta tv).
    Mam na nim te same darmowe programy co na windzie. Dlatego przesiadka
    nie była taka drastyczna. Sieć lokalna bezprzewodowa, przesyłanie plików
    przez sambę i zdalne pulpity w obie strony z laptopem na win7, virtualbox.
    Nie jestem maniakiem klepiącym w konsolę tylko zwykłym klikaczem któremu
    to wszystko zadziałało z buta przez doinstalowywanie softu.

    > A Linuxy to jakieś popierdówki, ściągnąłem kilka live cd i nawet nie
    > wykrywało wszystkich moich urządzeń poprawnie,
    Czasem live nie pokaże Ci wszystkiego.

    obsługa popieprzona, nie
    > dziękuje
    Połapanie się w viście gdy kilka lat sie siedziało na XP też wymaga
    czasu i nerwów. "Trzeba twardym być nie miętkim" :-)

  • 17. Data: 2011-02-02 21:39:49
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > jeszcze sporo musisz się uczyć.

    Nie mam zamiaru, siedź sobie w tych 1% użytkowników linuxa, więcej nigdy
    nie będzie bo nikt nie będzie się męczyć, lokomotywami parowymi tez nikt
    nie chce jeździć, poza gronem miłośników
    antyków.

    pozdrawiam
    power of pirated Windows

  • 18. Data: 2011-02-02 21:43:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jeszcze sporo musisz się uczyć.

    Czyli potwierdzasz to co napisał.

  • 19. Data: 2011-02-02 21:44:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo to nie jest system dla użytkownika

    Czyli widzę że nic się nie zmieniło.

  • 20. Data: 2011-02-03 06:14:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-02 22:43, Cavallino pisze:

    > Czyli potwierdzasz to co napisał.

    z Twoich ust brzmi to całkiem ciekawie, hmmm sam nie wiem
    co pomyśleć ;-)