  • 31. Data: 2011-02-06 16:56:59
    Temat: Re: TV Internetowe - w stylu ipla
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.02.2011 13:50, Cavallino pisze:
> [...]

    do tego stopnia, że wiedzą więcej niż ich nauczyciel :-)

    > A sprawdziłeś ilu z nich zagłębia się w to czym się posługują?
    > Bo ja patrząc na moje jestem przerażony, dla nich nie ma różnicy czy OS
    > jest w ROM tunera satelitarnego, czy na HDD komputera, ma się dać używać
    > (w sensie grać na kompie najczęściej)

    to nie oznacza, że tak jest u wszystkich

    > tak samo i nie przejmować się tym
    > jak to działa, o konfigurowaniu w ogóle nie wspominając.

    hmmmmm, dziwne że pisze to ktoś o kim słyszałem, że jest informatykiem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2011-02-06 17:00:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 33. Data: 2011-02-06 17:09:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.02.2011 13:43, Sergiusz Rozanski pisze:
    > No i 'średnio rozgarnięty uczeń 1 klasy podstawówki' to jednak nie jest
    > typowy użytkownik komputera. Dla dzisiejszych małolatów elektronika to
    > środkowisko naturalne.

    mnie martwi co innego.
    przez takie opinie i taki poziom wiedzy, dzieci w szkołach uczy się
    głownie jednego słusznego (o zgrozo!!!!!!!!) sytemu operacyjnego jakim
    jest najczęściej vista....

    dobra, bo znacznie wykroczyliśmy poza ramy tematyczne, sorrki ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 34. Data: 2011-02-06 17:28:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.02.2011 13:50, Cavallino pisze:
    > Bo ja patrząc na moje jestem przerażony, dla nich nie ma różnicy czy OS
    > jest w ROM

    chyba w pamięci flash

    > tunera satelitarnego, czy na HDD komputera, ma się dać używać
    > (w sensie grać na kompie najczęściej) tak samo i nie przejmować się tym
    > jak to działa, o konfigurowaniu w ogóle nie wspominając.

    urządzenia te "lepsze" w przygniatającej większości mają soft oparty na
    linux-ie, podobnie jak tv.
    wiem, wiem Twoje htpc jest na windows`ie - nie wymaga konfiguracji.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 35. Data: 2011-02-06 18:09:07
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2011 13:25, Cavallino pisze:

    > Bardzo możliwe, a problem polega właśnie na tym, że na każdym komputerze
    > działać to będzie inaczej.
    > A to już dyskwalifikuje taki wynalazek.

    Masz jakieś wsparcie? Co to znaczy inaczej? Nie będzie efektów pulpitu
    przez sterowniki do nowych kart graficznych? Nic innego do głowy mi nie
    przychodzi. Wsio ryba jaki system. Niekompatybilność zawsze może się
    zdarzyć.
    Za to Vista i 7 nie potrafi rozpoznać 3-letnich kultowych podzespołów.
    Wymyśl może jakiś inny argument. Może stabilność? Podpuszczam ;-)

  • 36. Data: 2011-02-07 08:55:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > chyba w pamięci flash

    > urządzenia te "lepsze" w przygniatającej większości mają soft oparty na
    > linux-ie, podobnie jak tv.

    Ja to wiem.
    A myślisz, że dzieciaki to wiedzą i się tym w jakikolwiek sposób przejmują?

    > wiem, wiem Twoje htpc jest na windows`ie - nie wymaga konfiguracji.

    Niestety wymaga i to jest jego największy minus.
    Ale tv na DVBViewer oglądać da się praktycznie po zainstalowaniu, bez
    konfiguracji (oczywiście bez HD).

  • 37. Data: 2011-02-07 08:56:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz jakieś wsparcie? Co to znaczy inaczej?

    Polecam słownik skoro prostego słowa nie rozumiesz.

  • 38. Data: 2011-02-07 09:38:59
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Polecam słownik skoro prostego słowa nie rozumiesz.

    Teraz chcesz się pokłócić o słowo "inaczej" wyjęte z kontekstu? :-)

    Z całym szacunkiem dla Twojej ogromnej wiedzy ale jak coś chlapniesz a
    potem zmieniasz temat na osobiste przytyki to wypadałoby wyjaśnić
    młodzieży, która to będzie czytała dlaczego linux na każdym kompie
    będzie działał INACZEJ i dlaczego to go dyskwalifikuje a windowsa nie.