  • 1. Data: 2010-12-26 14:19:18
    Temat: Kevin
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Oglądacie Kevina na swoich super 100-calowych, 100-hercowych, Fulhade,
    3d
    telewizorach?

  • 2. Data: 2010-12-26 15:13:29
    Temat: Re: Kevin
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:if7itk$fig$...@u...news.interia.pl,
    pyton <p...@o...no> nastukał:
    > Oglądacie Kevina na swoich super 100-calowych, 100-hercowych, Fulhade,
    > 3d
    > telewizorach?

    kevin lecial wczoraj, no chyba, że masz zakrzywienie czasoprzestrzeni !

    --
    VSS

  • 3. Data: 2010-12-26 15:27:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    VSS pisze:
    > W wiadomości:if7itk$fig$...@u...news.interia.pl,
    > pyton <p...@o...no> nastukał:
    >
    > kevin lecial wczoraj, no chyba, że masz zakrzywienie czasoprzestrzeni !

    to było dla dorosłych. dla dzieci o 13 w niedziele. oglądałem na tv21
    cali z 1990r

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-12-26 18:35:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *ToMasz* napisał(-a):

    > to było dla dorosłych. dla dzieci o 13 w niedziele. oglądałem na tv21
    > cali z 1990r

    A ja proponuję zakłady, o pietruszkę: będzie Kevin na Boże Narodzenie
    2011, czy nie? :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-12-26 18:43:56
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:4d178b0c$...@n...home.net.pl,
    Big Jack <a...@b...zz> nastukał:
    > A ja proponuję zakłady, o pietruszkę: będzie Kevin na Boże Narodzenie
    > 2011, czy nie? :D

    bedzie, jak nie będzie to lud pracujący miast i wsi wymusi na polsacie, tak
    jak w tym roku.

    --
    VSS

  • 6. Data: 2010-12-26 18:48:55
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:4d178b0c$...@n...home.net.pl,
    > Big Jack <a...@b...zz> nastukał:
    >
    > bedzie, jak nie będzie to lud pracujący miast i wsi wymusi na
    > polsacie, tak jak w tym roku.

    jak to wyglądało? mohery stały pod siedzibą i krzyczały: gdzie jest
    kevin?!

  • 7. Data: 2010-12-26 19:33:06
    Od: "Alias Awatar" <b...@n...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak to wyglądało? mohery stały pod siedzibą i krzyczały: gdzie jest
    > kevin?!
    Mochery teraz siedzą na fejsbuku

    G.

  • 8. Data: 2010-12-26 19:34:44
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 26 Dec 2010 15:19:18 +0100, "pyton" <p...@o...no> wrote:

    >Oglądacie Kevina na swoich super 100-calowych, 100-hercowych, Fulhade,
    >3d telewizorach?

    Widzę, ktoś tu ma obsesję.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2010-12-26 22:02:06
    Od: Korowiow <k...@m...gov.pl>

    W dniu 2010-12-26 20:34, Maciej Bojko pisze:

    > Widzę, ktoś tu ma obsesję.

    Albo stary telewizor i zżera go zazdrość :)
    Korowiow

  • 10. Data: 2010-12-26 22:38:05
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    pyton pisze:

    > Oglądacie Kevina na swoich super 100-calowych, 100-hercowych,
    > Fulhade, 3d telewizorach?

    prawie dokładnie , tak jak piszesz

    szkoda , bo jezd mróz i lornetka siem poci na szkłach

    somsiadka z naprzeciwka też ciągle wybiega z łazienki ,
    gdzie się kąpie i przesłania plazmę :-((

    ale dźwięk zato , jest z sześciu kierunków