  • 31. Data: 2009-12-01 20:06:17
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "giqus" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259691021.839863@wojteks.tensor.gdynia.pl...
    > Dodatkowo załączam nagranie:
    >
    > http://www.tensor.gdynia.pl/~wojtek/tpsablokuje.wav
    >
    > W/g mnie więcej nic dodać nie trzeba

    A poinformowałeś tą miłą Panią że publikujesz rozmowę z nią przeprowadzoną?

  • 32. Data: 2009-12-01 20:07:51
    Temat: Re: TPSA w?adc? internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 giqus <g...@o...eu> napisał/a:

    > A poinformowa?e? t? mi?? Pani? ?e publikujesz rozmowe z ni? przeprowadzon??

    Przecież było powiedziane, że w trosce o jakość usług rozmowy są
    nagrywane ;-D

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 33. Data: 2009-12-01 20:10:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 19:46:41 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > yy>> Tylko gdzie?

    > ja nie mam problemu. problem leży w tym że TPSA blokuje komunikacje.

    naprawdę? a czytałeś RFC, które wreszcie zaimplementowali? Bo do tej pory
    byli niezgodni ze standardami.

    > nie jest istotne czy Tobie albo mi to przeszkadza, tylko że się wp.. tam
    > gdzie nie powinna i wymusza coś od czego nie jest.

    O'RLY? uzasadnisz na jakiej podstawie Twój komputer ma byc bombardowany
    szajsem, którego nie chcesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2009-12-01 20:11:12
    Temat: Re: TPSA władca internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "giqus" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Łukasz Jagiełło" <L...@p...in.heaven> napisał w wiadomości

    > Przecież było powiedziane, że w trosce o jakość usług rozmowy są
    > nagrywane ;-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz Jagiełło

    Wiesz.... nagrywanie to nic złego jeśli uczestnicy rozmowy wyrażają na to
    zgodę.
    Ale publikowanie nagranych rozmów...

    Ł.

  • 35. Data: 2009-12-01 20:11:31
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał/a:
    > Dodatkowo załączam nagranie:
    >
    > http://www.tensor.gdynia.pl/~wojtek/tpsablokuje.wav
    >
    > W/g mnie więcej nic dodać nie trzeba

    Cisnął bym do bólu taką panią, bardzo nie lubie jak mi ktoś kit na
    infolini wciska. Anyway akurat odblokować to sobie możesz to sam bez ich
    ingerencji.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 36. Data: 2009-12-01 20:12:38
    Temat: Re: TPSA w?adca internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    > Wiesz.... nagrywanie to nic z?ego je?li uczestnicy rozmowy wyra?aj? na to
    > zgode.
    > Ale publikowanie nagranych rozmów...

    To był joke ;p

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 37. Data: 2009-12-01 20:14:31
    Od: mis <m...@u...pl>

    > dzięki za link. podeśle klientowi neo który ma problem

    Dla klienta to ZDECYDOWANIE lepsze będzie to:

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    pomoc_tech/internet/bezp/bezp_usl/

    kontakt z TP CERT to raczej dla jakiegoś admina :)

    miś

  • 38. Data: 2009-12-01 20:18:44
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

    > dlaczego więc 2 pod rząd różnych konsultantów mówi to samo? celowe
    > działanie?

    Dlatego, że wyszkolenie konsultantów, którzy najczęściej są studentami
    zaocznymi jest droższe i trudniejsze niż wtłuczenie im standardowych
    regułek, że się nie da.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 39. Data: 2009-12-01 20:21:46
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule kanold napisał(a):

    > polecam zatelnetowac na serwery home na 587, ciekawie tam maja, czy to
    > tylko ja mam takie szczescie...?

    Hmm...

    (fenio@lapik)~$telnet mail00.home.net.pl 587
    Trying 62.129.252.10...
    Connected to mail00.home.net.pl.
    Escape character is '^]'.
    220 mail00.home.net.pl ESMTP
    ehlo dupa
    250-mail00.home.net.pl
    250-AUTH LOGIN PLAIN
    250-AUTH=LOGIN PLAIN
    250-PIPELINING
    250 8BITMIME
    MAIL FROM:<d...@b...pl>
    250 ok
    RCPT TO:<a...@h...pl>
    250 ok
    DATA
    354 go ahead
    asdasdasd
    .
    250 ok 1259698813 qp 501699678

    Chociaż jakoś specjalnie mnie to w przypadku Home nie dziwi. Oni chyba
    jakąś spółę mają ze spamerami sądząc po tym co się dzieje ze zgłoszeniami
    do nich.

    pozdr,
    fEnIo

  • 40. Data: 2009-12-01 20:22:50
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > mam. po co odpowiadasz skoro tak uważasz.
    >
    > Natomiast Ty chyba nie, zacznie się od blokowania portu 25, skończy na
    > blokowaniu wszystkiego poza 80, a przy 80 tylko wybrane "certyfikowane"
    > hosty

    Wiesz, że blackholing przespałeś?

    pozdr,
    fEnIo