    From: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Date: Tue, 1 Dec 2009 21:21:46 +0100

    W artykule kanold napisał(a):

    > polecam zatelnetowac na serwery home na 587, ciekawie tam maja, czy to
    > tylko ja mam takie szczescie...?

    Hmm...

    (fenio@lapik)~$telnet mail00.home.net.pl 587
    Trying 62.129.252.10...
    Connected to mail00.home.net.pl.
    Escape character is '^]'.
    220 mail00.home.net.pl ESMTP
    ehlo dupa
    250-mail00.home.net.pl
    250-AUTH LOGIN PLAIN
    250-AUTH=LOGIN PLAIN
    250-PIPELINING
    250 8BITMIME
    MAIL FROM:<d...@b...pl>
    250 ok
    RCPT TO:<a...@h...pl>
    250 ok
    DATA
    354 go ahead
    asdasdasd
    .
    250 ok 1259698813 qp 501699678

    Chociaż jakoś specjalnie mnie to w przypadku Home nie dziwi. Oni chyba
    jakąś spółę mają ze spamerami sądząc po tym co się dzieje ze zgłoszeniami
    do nich.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland