  • 431. Data: 2004-02-19 09:59:38
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    > Ja się "Internet Polska" pod patronatem Telekomunikacji nie boję.
    > A nawet jakbym się bał, to i tak nie mieszkam na odpowiedniej ulicy
    > ani moja klatka nie ma szczęśliwego numerku, który dawałby szansę na
    > internet od innego dostawcy.

    Jaki Ty jestes smutny - o boszzzze....

    --
    OGONek~

    ps. w zyciu nie podejzewalem ze na polipie takie smutasy siedza ...

  • 432. Data: 2004-02-19 10:03:53
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    Użytkownik "mlopaci" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Zrob sobie prosty eksperyment. Na swoim routrze dodaj acl'a
    > pozwalajacego laczyc sie tylko z sieciami TPNET. Podzialaj tak pol
    > dnia i opisz wrazenia.
    > Sieci TPnet
    > route: 80.48.0.0/13

    ROTFL :)

    --
    OGONek~

  • 433. Data: 2004-02-19 10:11:57
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie> napisał(a):

    > ROTFL :)

    Musiales tyle cytowac, zeby odpisac jednym slowem?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 434. Data: 2004-02-19 10:23:06
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    > Musiales tyle cytowac, zeby odpisac jednym slowem?

    Moze rzeczywiscie za duzo - ale chcialem byc dobrze zrozumiany.

    --
    OGONek~

  • 435. Data: 2004-02-19 10:30:19
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w

    Jak Ty bredzisz o tej wspanialej neostradzie i ze dociera wszedzie -
    otoz nie.
    W Warszawie w centrum (stary budynek) obiecali - kolega 2 miesiace
    czekal - po czym okazalo sie ze nie ma mozliwosci technicznych! I nie
    wiem o co chodzi (za malo kabli - PCM-ki, za stare) - trudno wyczuc. W
    kazdym razie ich kompetencja byla tak ogromna ze dopiero po 2 miesiacach
    udzielili wymijajacej odpowiedzi.

    --
    OGONek~

  • 436. Data: 2004-02-19 10:39:18
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Krzysztof Halasa wrote on 2004-02-17 21:57:

    > Tak wiec IMHO glownym czynnikiem normalnie powinny byc koszty.

    No jednak nie zawsze i będę się upierał. Bo o jakiej redukcji kosztów w
    przypadku chęci zestawienia peeringu mówisz, kiedy peering dotyczy
    operatorów Tier-1, którzy przecież z definicji nie płacą za tranzyt?
    Toć w ich przypadku peering powoduje raczej wzrost kosztów
    (infrastruktura) niźli ich spadek, a jednak peeringi istnieją i mają
    się dobrze.

    To jest właśnie jedna z tych sytuacji, kiedy o peeringu decyduje chęć
    polepszenia jakości działania sieci dla klientów, a nie koszta (tranzytu).

    * Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door *
    * VOO1-RIPE VOO1-6BONE *

  • 437. Data: 2004-02-19 10:39:36
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    > Jaś - Vahanara tej konkurencyjnej oferty nie doczekał.

    Ty sie jaednak za duzo Relax-ow naczytales

    --
    OGONek~

  • 438. Data: 2004-02-19 10:58:16
    Od: "OGONek~" <O...@s...wszystkich.krajow.p^%$#^e.sie>

    Użytkownik "Janusz - Vahanara" <v...@o...gapp.pl> napisał w
    > Ta technologia nosi miano regulaminu.
    > Możesz podpiąć komputer ze ściśle określonym numerem MAC karty
    > sieciowej. Zaiste, technologia kosmiczna.

    Noooooo a o tym ze MAC adres karty mozesz zmienic to nie slyszales.
    Zaiste kosmiczna technologia...

    --
    OGONek~

  • 439. Data: 2004-02-19 11:11:06
    Od: m...@m...torun.pl (Piotr Klaban)

    In article <X...@1...110.122.80>
    , RusH wrote:

    > o czym ty rozmawiasz ? W Aster

    O Aster nie rozmawialem. Watek wspominal o trudnosciach w podpieciu
    innego komputera niz domyslny. Ale po co ja Ci to pisze, mozesz
    to przeciez przeczytac kilka listow wyzej/nizej w tym samym watku.

    > nie ma problemu, logujesz sie, wpisujesz
    > i masz.

    Za swoje :)

    --
    Piotr Klaban

  • 440. Data: 2004-02-19 11:44:28
    Od: "M. Tankard" <m...@g...pl>

    mlopaci wrote:

    > Trudniej TPSA bedzie po 1 maja 2004, blokowanie ruchu krajowego na
    > laczach miedzynarodowych (europejskich) moze byc uznane za ograniczanie
    > konkurencji na wspolnym rynku. Z kary nalozonej przez instytujce
    > europejskie trudniej bedzie sie wymigac.

    Już mi się podoba - będzie w końcu można oskarżać operatorów osiedlówek
    za dławienie Kaazy i cały QoS w końcu stanie się przestępstwem, wot
    postemp :)

    --
    Michał