  • Data: 2010-08-19 16:31:49
    Temat: TP: rekompensata 801505505
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś próbował składać w TP żądanie rekompensaty za połączenie z
    801505505 po zgłoszeniu uszkodzenia neostrady (z winy TP) na 801505505?
    Jak została rozpatrzona?

    Chcę się powołać na zapis z regulaminu neostrady, par. 15 pkt. 7
    "Zgłoszenie dotyczące przerw w świadczeniu Usługi powinno zostać
    wniesione w dniu, w którym Abonent stwierdził wystąpienie takiej
    przerwy." Żeby spełnić ten zapis musiałem ponieść stratę finansową --
    koszt połączenia z 801505505 a zgodnie z par. 15 pkt. 5 "W przypadku
    powstania szkody przewyższającej wysokość zastrzeżonej w ust. 2. kary
    umownej Abonentowi przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania na
    zasadach ogólnych".

    Czy mam jakieś szanse -- niekoniecznie w TP, ale np. w sądzie polubownym?

    Ponadto dzisiaj odmówiono mi przyjęcia reklamacji na błękitnej linii
    pomimo tego, że wielokrotnie podkreślałem, że obowiązek przyjęcia
    reklamacji od klienta istnieje. Czy nie mam racji?