  • Data: 2010-08-19 18:40:22
    Temat: Re: rekompensata 801505505
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś próbował składać w TP żądanie rekompensaty za połączenie z
    > 801505505 po zgłoszeniu uszkodzenia neostrady (z winy TP) na 801505505?

    dlaczego nie dzwoniles na 800102102 ?

    > Ponadto dzisiaj odmówiono mi przyjęcia reklamacji na błękitnej linii
    > pomimo tego, że wielokrotnie podkreślałem, że obowiązek przyjęcia
    > reklamacji od klienta istnieje. Czy nie mam racji?

    nie
    istnieje obowiazek przyjecia reklamacji, jezeli tylko dysponujesz kompletem
    informacji wskazanych w odpowiednim rozporzadzeniu
    opisane zachowanie zdarza sie raz na jakis czas, nie tylko w tp,
    statystycznie przoduje w tym era (w przypadku moich zgloszen)
    jezeli chcesz sprawe naglosnic, to wskazane jest posiadanie nagrania, a
    nastepnie skarga do uke