  • Data: 2010-08-19 19:09:36
    Temat: Re: rekompensata 801505505
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.08.2010 20:40, brum wrote:

    > dlaczego nie dzwoniles na 800102102 ?
    Zapomniałem o istnieniu tego numeru. Z tego co pamiętam ostatni raz
    dzwoniłem tam jeszcze gdy posiadałem Neostradę Plus (2004?), żeby ją
    aktywować. Tak to zgłaszałem zawsze problemy na BL. Poza tym nie miałem
    internetu, żeby sprawdzić alternatywny numer, a na infolinii pary z gęby
    nie puszczą że darmowy numer wciąż działa.

    > nie
    > istnieje obowiazek przyjecia reklamacji, jezeli tylko dysponujesz kompletem
    > informacji wskazanych w odpowiednim rozporzadzeniu
    Tak, ale zapewne ten "komplet informacji" by był, gdybym nie usłyszał
    tego, że moja reklamacja jest "bez sensu" i że osoba z którą rozmawiam
    rozpatrzyła to co powiedziałem jako reklamację i ją odrzuciła. Naprawdę
    nie chciało mi się użerać.

    > opisane zachowanie zdarza sie raz na jakis czas, nie tylko w tp,
    > statystycznie przoduje w tym era (w przypadku moich zgloszen)
    > jezeli chcesz sprawe naglosnic, to wskazane jest posiadanie nagrania, a
    > nastepnie skarga do uke
    Ale skarga na to, że nie mogłem złożyć reklamacji? Nie mam nagrania,
    wyślę skargę wewnętrzną w TP na pracownika.

    Przede wszystkim chodzi mi o to, żeby otrzymać zwrot poniesionych kosztów.