  • 1. Data: 2010-05-21 20:39:57
    Temat: TVN Warszawa w DVB-T
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    "Emitel w porozumieniu z TVN uruchomił emisję programu TVN Warszawa w
    standardzie naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Program TVN Warszawa
    dostępny będzie na kanale 48, a emisja ma charakter tymczasowy, do
    końca maja 2010 roku. Na kanale TVN Warszawa mieszkańcy mogą stale
    śledzić zagrożenia związane z przepływającą przez Warszawę falą
    kulminacyjną na Wiśle" /za TVN Warszawa i media2.pl/

    I rzeczywiście emisja jest.

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 2. Data: 2010-05-21 21:07:23
    Temat: Re: TVN Warszawa w DVB-T
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > śledzić zagrożenia związane z przepływającą przez Warszawę falą
    > kulminacyjną na Wiśle" /za TVN Warszawa i media2.pl/

    Gdzie?
    Zapewne w Warszawie tylko?

  • 3. Data: 2010-05-21 21:22:08
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 21-maj-10 23:07:23, Cavallino napisawszy:

    > Gdzie?
    > Zapewne w Warszawie tylko?

    Program TVN Warszawa dostępny jest na kanale 48. z mocą ok. 2,5 kW ERP
    z nadajnika zlokalizowanego w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
    Emisja ma charakter tymczasowy, do końca maja br.
    Na kanale TVN Warszawa mieszkańcy mogą stale śledzić zagrożenia
    związane z przepływającą przez Warszawę falą kulminacyjną na Wiśle.
    (...)
    Do emisji została wykorzystana częstotliwość, którą Emitel uzyskał do
    emisji testowej Canal+ 3D z wykorzystaniem DVB-T, która z sukcesem
    przeprowadzona została w sobotę 15 maja br.
    /satkurier.pl/

    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 4. Data: 2010-05-22 06:29:43
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Gdzie?
    > Zapewne w Warszawie tylko?

    A po cholere ci warszawski program w całej PL? Wystarczy, ze TVP Info jest
    warszawskie.

    Jingiel

  • 5. Data: 2010-05-22 09:08:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > A po cholere ci warszawski program w całej PL?

    Jakieś uczulenie masz?
    Ja tylko zapytałem, dostałem odpowiedź, więc teraz już wiem.
    Po co takie nerwowe reakcje.

    A TVN Warszawa jest FTA na satelicie, więc nie chodziło mi o dostęp do tego
    programu.

  • 6. Data: 2010-05-22 16:21:46
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    cholere ci warszawski program w całej PL?

    > Jakieś uczulenie masz?
    > Ja tylko zapytałem, dostałem odpowiedź, więc teraz już wiem.
    > Po co takie nerwowe reakcje.

    A zrozum, że jeszcze wpadną na pomysł, żeby wrzucić ten program do DVB-t w
    całerj PL skutecznie obniżając bitrate innych programów.

    > A TVN Warszawa jest FTA na satelicie, więc nie chodziło mi o dostęp do
    > tego programu.

    To po cholere pytasz, przeciez tam nie ma polskiej piłki noznej :) Upominasz
    sie o kolejnego zapychacza? Z jednej strony irytuje cię TVN HD, a z drugiej
    pytasz o TVN Wawa.

    Jingiel

  • 7. Data: 2010-05-22 16:32:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > cholere ci warszawski program w całej PL?

    > A zrozum, że jeszcze wpadną na pomysł, żeby wrzucić ten program do DVB-t
    > w całerj PL skutecznie obniżając bitrate innych programów.

    Niekoniecznie, mux 1 jest już zamknięty, więc właśnie miałem nadzieję (choć
    bardziej pasowałoby podejrzenie) na jakiś start czegoś na kształt mux 2 na
    nowej częstotliwości.

    > To po cholere pytasz,

    A jak myślisz, do czego służą pytania?
    Bo normalnemu człowiekowi do powiększania wiedzy.
    Nie wiesz - pytasz - tak to działa.

    Z kolei robienie komuś awantury, że o coś pyta na grupie dyskusyjnej - to
    już chyba za normalne nie jest.

    > przeciez tam nie ma polskiej piłki noznej :)

    Czasem jest.

    >Upominasz sie o kolejnego zapychacza?

    Naprawdę masz coś nie po kolei z głową, jeśli tak reagujesz na proste
    pytanie.

    Lepiej ochłoń człowieku, bo nie mam zamiaru tolerować takiego awanturnictwa.
    PLONK WARNING