  • 1. Data: 2010-05-21 08:24:57
    Temat: Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
    Od: Natenczas <n...@g...com>

    Witam.
    Niedawno zainstalowalem sobie siodemke i z niemałym zdziwieniem
    ujrzałem, jak ladnie znalazl i poprawnie zainstalowal moją karte tv na
    SAA7134. (Wczesniej miałem z nią pewne problemy pod XP, czesto
    zawieszała system, zwłaszcza podczas nagrywania). Z drugą kartą na
    BT878 już nie jest tak pieknie, ale nieważne, w sieci sa opisane
    jakies sposoby na instalację takich kart na tym systemie wiec pewnie
    jeszcze z tym powalczę.
    Windows Media Center elegancko wyszukał wszystkie kanały więc mogę
    sobie oglądać i nagrywać programy. Więc wszystko jest ok poza jednym -
    wszystko nagrywa się w dość egzotycznym formacie wtv.
    Pierwsze pytanie mam takie - jaki darmowy program polecalibyście do
    oglądania tv pod Windows7 64bit? Taki, żeby można było zapisywać
    normalnie do avi albo mkv, wybierać kodeki, rozdzielczości itp. I żeby
    sam wyszukiwał i przełączał programy, żeby nie było takiego
    kombinowania, że najpierw w jednym programie trzeba ustawić kanał,
    potem przejśc do drugiego i pod nim nagrywać (miałem różne tunery w
    kompie i takie sytuacje czesto przerabiałem).
    Drugie pytanie - jest jakiś fajny, darmowy program do konwersji wtv do
    avi lub mkv?
    Pozdrawiam
    N.W.

  • 2. Data: 2010-05-21 08:40:56
    Temat: Re: Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Natenczas" <n...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Pierwsze pytanie mam takie - jaki darmowy program polecalibyście do
    >oglądania tv pod Windows7 64bit?

    Najlepszy to dvbviewer.
    Niestety nie jest darmowy, ale kosztuje niedużo

  • 3. Data: 2010-05-21 08:45:59
    Od: Natenczas <n...@g...com>

    On 21 Maj, 10:40, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Najlepszy to dvbviewer.
    > Niestety nie jest darmowy, ale kosztuje niedużo

    Ale to jest program do tunerow satelitarnych. Może nie napisalem tego
    jasno - moja karta na chipie SAA7134 to tuner analogowy, do oglądania
    programów z kablówki lub zwykłej anteny analogowej.

  • 4. Data: 2010-05-21 08:53:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Natenczas" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    wrote:

    > Najlepszy to dvbviewer.
    > Niestety nie jest darmowy, ale kosztuje niedużo

    >Ale to jest program do tunerow satelitarnych.

    Nie satelitarnych, ale cyfrowych - oczywiście masz rację.

  • 5. Data: 2010-05-21 08:53:20
    Od: Natenczas <n...@g...com>

    Jeszcze jedno - wczoraj próbowałem zainstalować wyglądający bardzo
    interesująco opensourcowy program MediaPortal, ale niestety wymaga on
    przy
    instalacji połaczenia z netem, którego aktualnie w domu nie posiadam :
    ( Tak więc ten program na razie u mnie odpada...

  • 6. Data: 2010-05-21 14:02:02
    Od: "md" <m...@d...pl>

    A tego próbowałeś:

    http://www.chris-tv.com

    ?

    pozdrawiam
    /md

  • 7. Data: 2010-05-23 19:14:29
    Od: Natenczas <n...@g...com>

    On 21 Maj, 16:02, "md" <m...@d...pl> wrote:
    > A tego próbowałeś:
    >
    > http://www.chris-tv.com
    >
    > ?
    >
    > pozdrawiam
    > /md

    Spróbuję wersji lite.
    Ale wygląda na to, że dobrze działa mi DScaler 4.
    Pozdrawiam
    N.W.