  • 41. Data: 2009-01-24 10:12:23
    Temat: Re: TKT, radiolinia
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 24 Jan 2009 10:24:03 +0100, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    >wiec

    >to bardzo optymistyczne, wg cennika bez znizek lacznik swiatlowodowy 4k
    >netto, miedziany za pare 250 zeta netto
    >
    >mam ich pare to wiem ale tak czy inaczej w mojej opinii ich polityka jest
    >dla mnie niezrozumiala. Jak ze starego systemu staraja sie wyciagnac ile sie
    >da tam gdzie maja monopol (laczniki w serwerownii) a tam gdzie jest
    >konkurencja to im zwisa i powiewa.

    może premie kogoś decyzyjnego są ściśle uzależnione od ilości gotówki
    wpływającej do TKT ?

    jak dla mnie ta firma zwyczajnie marnuje potencjał, w Polsce jest cała
    masa małych dostawców Internetu, którzy potrzebują dobrego szkieletu
    krajowego, powinni zrobic ciekawa oferte dla tych sieci, zeby zachecic
    ich do dopinania sie do w/w szkieletu, potem zaproponowac ciekawe
    warunki udziało w powstającej spółce, spółka na giełde co ją
    dofinansuje, a potem całość opierdzielić jakiejś netii czy dojcze
    telekomowi agie i kasa do podziału według wkładu

  • 42. Data: 2009-01-24 10:52:30
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > dofinansuje, a potem całość opierdzielić jakiejś netii czy dojcze
    > telekomowi agie i kasa do podziału według wkładu

    zgadza sie, potencjal maja olbrzymi

    Icek

  • 43. Data: 2009-01-24 11:37:32
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    Icek pisze:
    > zobaczy
    >
    > w dokumentacji widzialem, ze 0,6m do minilinka przy porywistym wietrze moze
    > dzialac sila 250kg na maszt

    popatrz na dokumentacje anten Andrew i zobacz jakie tam podaja sily,
    faktem jest ze oni podaja dla predkosci wiatru 250km/h (u nas przyjmuje
    sie mniejsze) ale sily robia wrazenie

    --
    Adam