  • 1. Data: 2011-11-18 05:18:00
    Temat: Annie Leibovitz poleca... ;-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=13874&aparat-pol
    ecany-przez-annie-leibovitz

    Biznesik czy rozmiękczenie mózgu :)

    Czy iPhone naprawdę zawiera tak rewelacyjny aparacik, lepszy od wszelkich
    innych aparatów z komórkach?

    W sumie niedługo ktoś do fotografii studyjnej poleci iPada

  • 2. Data: 2011-11-18 07:11:53
    Temat: Re: Annie Leibovitz poleca... ;-)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-11-18 06:18, Marek Dyjor pisze:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=13874&aparat-pol
    ecany-przez-annie-leibovitz
    > Biznesik czy rozmiękczenie mózgu :)

    Jak kasa będzie dobra to i ja zostanę i-prostytutką :)

    --
    pozdrawia Adam
    /we wrześniowe noce już się tak nie poce, suszą się onuce, a światło migoce/

  • 3. Data: 2011-11-18 08:06:05
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 06:18:00 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=13874&aparat-pol
    ecany-przez-annie-leibovitz

    > Biznesik czy rozmiękczenie mózgu :)

    długi kobieta ma poważne.

  • 4. Data: 2011-11-18 08:49:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-18 08:11, Janko Muzykant pisze:
    ecany-przez-annie-leibovitz

    > Jak kasa będzie dobra to i ja zostanę i-prostytutką :)

    Sądzę, że już jest dobra, ale żeby ją dostać, musiałbyś zostać jakimś
    celebrytą.

  • 5. Data: 2011-11-18 12:42:17
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > długi kobieta ma poważne.

    Podobno juz sie odkopala. Poszla na ugory czy cus...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2011-11-18 12:42:54
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > długi kobieta ma poważne.

    Podobno juz sie odkopala. Poszla na ugody czy cus...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2011-11-18 13:49:44
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> zwrócił błąd:

    > Podobno juz sie odkopala. Poszla na ugody czy cus...

    Przedłużyli jej spłatę pożyczek, musi teraz zarabiać. I zarządzaniem tym
    zarabianiem zajmuje się teraz firma, która jest wierzycielem.

    BTW w programie powiedziała, że polecałaby tego iphone jako "snapshot
    camera", czyli w roli w jakiej miliony ludzi już używają telefonów
    komórkowych. I dodała, że jeszcze się uczy obsługi, co może być
    zawoalowanym przytykiem...

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.