  • 41. Data: 2012-07-10 01:31:39
    Temat: Re: TDM i ..... eh ;)
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 22:13, Monster pisze:

    > Taki silniczek to już nie tak łatwo,często wału nie warto szlifować albo
    > się nie da itp,dość skomplikowane puzzle.
    > Swoją szosą w tamtym bebechy miałeś zdrowe a teraz masz kartery,mogłeś
    > zostawić na części:-P

    Stara odebrali dzisiaj, nowa poki co za 2300 na alledrogo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 42. Data: 2012-07-10 01:35:29
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 23:19, Joahim pisze:
> [...]
    > trase do Francji, zapakowany w dwie osoby i do dzisiaj wspominam go z
    > sympatia. TDM lepiej zapierdala od malego DL, ale w prowadzeniu to DL bierze
    > gore. Problemem jest to, zeby znalezc ladnego DL. Najlepiej sobie podarowac
    > szukanie u nas i poswiecic ten czas na www.mobile.de albo www.blocket.se (ja
    > mojego przywiozlem wlasnie od svensonow). TDM poza tym wymaga bardziej
    > pochylonej sylwetki niz DL, a akurat ja w turystyku lubie siedziec "prosto".
    > Dlatego tez V-Stromy stoja cenowo wyzej od porownywalnych TDM-ek.

    Czy dobre na pierwsze moto - nie wiem, ja nie mialem jakis wielkich
    problemow.

    Co do porownania dl vs tdm.

    Zobaczcie to:
    http://otomoto.pl/yamaha-tdm-900-perfekcyjna-rok-200
    8-M3245429.html

    Dla mnie jest piekna! Stoprm, taki see....

  • 43. Data: 2012-07-10 07:57:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-10 01:35, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Czy dobre na pierwsze moto - nie wiem, ja nie mialem jakis wielkich
    > problemow.

    Już o pierwszej zapomniałeś?Tak się właśnie objawiają,po pierwszych
    kilku kkm.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 44. Data: 2012-07-10 08:24:08
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 07:57, Monster pisze:

    > Już o pierwszej zapomniałeś?Tak się właśnie objawiają,po pierwszych
    > kilku kkm.

    Problemow w sensie ..... zle mi sie skreca, zle sie kladzie w zakrety,
    ze ciezki, ze tamto, sramto - nie mialem takich problemow ;)

    O stawaniu na tylnym kole nie wspominalem nic:D

  • 45. Data: 2012-07-10 08:58:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-09, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Stara odebrali dzisiaj, nowa poki co za 2300 na alledrogo :)

    http://allegro.pl/yamaha-tdm-850-super-wyglad-od-1zl
    -bcm-i2475351455.html

    No i jedyny mankament to cieknacy olej z lagi? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2012-07-10 09:03:19
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 08:58, AZ pisze:

    > http://allegro.pl/yamaha-tdm-850-super-wyglad-od-1zl
    -bcm-i2475351455.html

    > No i jedyny mankament to cieknacy olej z lagi? ;-)

    I obrocona panewka - przecie jest wyraznie napisane:

    "Jedyny mankament to cieknacy lewy lag - mialem to zrobic (jechalem do
    mechanika, koszt 200 zl) ale ..... obrocila sie jej panewka na A4."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Zero sciemy, keep it real ;)

  • 47. Data: 2012-07-10 09:04:46
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 09:03, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    >
    > "Jedyny mankament to cieknacy lewy lag - mialem to zrobic (jechalem do
    > mechanika, koszt 200 zl) ale ..... obrocila sie jej panewka na A4."

    A jak juz jestesmy przy tym temacie, tu jest ta, po ktora jechalem z
    przyczepa:

    http://otomoto.pl/yamaha-tdm-super-okazja-M3240163.h
    tml

  • 48. Data: 2012-07-10 15:51:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > "Jedyny mankament to cieknacy lewy lag - mialem to zrobic (jechalem do
    > mechanika, koszt 200 zl) ale ..... obrocila sie jej panewka na A4."

    To że pali 6l i pali na dotyk?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 49. Data: 2012-07-10 19:50:24
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jtgk57$rbh$2@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-07-10 09:03, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > A jak juz jestesmy przy tym temacie, tu jest ta, po ktora jechalem z
> [...]
    ----

    Ciekawe co za matol zakladal plyte pod monolock-a ?

    Erg

  • 50. Data: 2012-07-10 20:32:21
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 15:51, Monster pisze:

    > To że pali 6l i pali na dotyk?

    Bo pali na dotyk (silnik zapala, ale gasnie po chwili z oczywistych
    powodow) i 6l pali - jak sie jej nie goni.