  • 11. Data: 2010-03-10 19:23:25
    Temat: Re: TBSZ '2010 - ha, to dopiero trzynasty raz !
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    Kryhu wrote:
    > Piotr Pietrasik pisze:
    >
    > Hej

    > A ja się kurna pytam dlaczego jak co roku takim bladym świtem??? :)
    > O której musiałbym się zerwać żeby na 10.00 być, litości ;)
    > I co z tego że mam do Strykowa autobanę?
    > Jak polecę 2 paczki przy -5 st.C przez 250km to mi dupa przymarznie do
    > motura na amen.

    jakbyś miał kolegów w Wawie to by Cię przekimali :P

    Esox

  • 12. Data: 2010-03-11 04:19:45
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 9 Mar, 12:22, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > A bedzie mozna przyjechac motocyklem?
    Moc mozna ale.....

    > Bo z roku na rok bardziej w modzie s auta na TBSZ :>
    ...jak wozek dla dzieciaka na motocykl zapakujesz? :>

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 13. Data: 2010-03-11 11:24:48
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Esox pisze:

    Hej

    > jakbyś miał kolegów w Wawie to by Cię przekimali :P

    Jest mały problem, obawiam się wymiany zamków w chacie jeśli kolejny
    tydzień będę poza domem ;)
    Jakiś taki napięty tydzień się zrobił: pn,wt Wawa, czartek Łódź, w sumie
    z tej Łodzi to już by się nie opłacało wracać na piątek. Po imprezie
    trzeba wypić i wracać też w sobotę nie można ;p
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 14. Data: 2010-03-11 11:39:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WaFel" <w...@s...pl> wrote in message
    .

    > WaFel
    > BMW KLT

    Gratz! Do zobaczenia.

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2010-03-15 12:55:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    > A bedzie mozna przyjechac motocyklem?

    a Ty masz motocykl? białe majtki wyblakną.

    > Bo z roku na rok bardziej w modzie są auta na TBSZ :>

    chyba skutery.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 16. Data: 2010-03-15 19:16:17
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 9 Mar, 12:36, "Michał Demczuk" <m...@i...pl> wrote:
    > Niektorzy pewnie beda na zawodach w Kazuniu:http://nkm.com.pl/node/71
    > ale Ci co chcieliby tylko pokibicowac to zdaza na nasz bieg, PP startuje o
    > 16.30 (1,5godziny).

    A jak było na Mamrach?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 17. Data: 2010-03-23 13:53:37
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    Piotr Pietrasik pisze:

    > Plan: startujemy od 10.00, Topienie Burej Suki Zimy
    > ok. 13.00. Spotkanie tradycyjnie odbedzie sie bez
    > wzgledu na pogode. Na pewno bedzie tez przynajmniej jeden
    > motocykl - moj :)

    Czy plany nadal aktualne? Nic się nie zmieniło. Jak dobrze pójdzie to
    przyciągnę ze sobą kilka osób i jak zdążymy ze starszym poskładać silnik
    to i jednego zabytka :)
    Suzuki GSF 600N '00

  • 18. Data: 2010-03-31 10:08:50
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    Piotr Pietrasik <s...@g...usunto.pl> napisał(a):

    > Nie bede owijal w karbon - w tym roku zima dala nam
    > naprawde w dupe, IMO najbardziej odkad pamietam
    > zimy na moto, zbliza sie polowa marca a tu wiosny
    > niwidu. Moze trzeba jej pomoc... ?
    > Suka w tym roku utraci dziewictwo w Utracie 27.03.2010.

    pare zdjec z topienia BSZ

    http://motocyklisci.pl/index.php

    eh, i znowu trzeba caly rok czekac, a moze by tak jesienia tez utopic zeby na
    zas starczylo?:-)

    pawel ACE