  • 1. Data: 2010-03-09 06:11:44
    Temat: Suzuki SV 650N
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Cześć.
    Po dłuższych namysłach zdecydowałem się na zakup 2oo. Chciałem dowiedzieć
    się od bardziej doświadczonych kolegów co myślicie o Suzuki SV 650N jako
    pierwszego motorku. Oglądałem tez Bandita lecz zdecydowanie lepiej podoba mi
    się wizualnie SV.
    Proszę o wszystkie sugestie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-09 07:31:46
    Temat: Re: Suzuki SV 650N
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 9 Mar 2010 07:11:44 +0100) ktos podajacy sie za Rudy
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Tutaj juz byles?
    http://www.sv650.info/

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2010-03-09 10:50:32
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > się od bardziej doświadczonych kolegów co myślicie o Suzuki SV 650N jako
    > pierwszego motorku. Oglądałem tez Bandita lecz zdecydowanie lepiej

    Jeździłem 2 lata najmniejszym banditem 400 i teraz maiłem okazję trochę
    pośmigać SV650, mały bandit to był mały jadowity zapierdalacz, jak na swoją
    pojemność aczkolwiek za mały jeśli chodzi o wygodę, kilka razy jechałem na
    B6, tu już nieco lepiej ale różnica ~15KM nie porywała. SV to już zupełnie
    inny silnik, przede wszystkim układ V2 który ma całkowicie inną
    charakterystykę w porównaniu do R4, "ciągnie od samego dołu" i jest jakby
    bardziej przewidywalny, przynajmniej ja miałem takie odczucia, pozycja na
    motocyklu całkiem wygodna. Teraz mając do wyboru B6 czy SV650 wybrałbym
    horneta :P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-03-09 12:55:43
    Od: fv <f...@c...com>

    Rudy wrote:
    > Proszę o wszystkie sugestie.

    Masz więcej niż 24 lata? SV może być.
    Masz mniej? Za mocny.

    To moja prywatna opinia z którą możesz zrobić co ci się podoba ;-)

    Gdybyś przypadkiem stwierdził albo usłyszał że wersja z owiewką to to samo, to nie
    wierz, jeśli
    życie ci miłe. Z punktu widzenia początkującego, są to dwa kompletnie różne motocykle
    - z których
    jeden (S) nie nadaje się w ogóle na pierwszy motocykl.

    PS: dlaczego jeszcze nie było w tym roku 'czy r1 nadaje się na pierwsze moto'?
    --
    fv

  • 5. Data: 2010-03-09 13:04:02
    Od: n...@s...com

    On Tue, 09 Mar 2010 13:55:43 +0100, fv <f...@c...com> wrote:

    >Masz więcej niż 24 lata? SV może być.
    >Masz mniej? Za mocny.

    hehehe

    >To moja prywatna opinia z którą możesz zrobić co ci się podoba ;-)

    Niepotrzebna mi, mam tu lambi ;^)

    >PS: dlaczego jeszcze nie było w tym roku 'czy r1 nadaje się na pierwsze moto'?

    Bo komunie dopiero za 2 miesiace, wiec o prezenty ludzi zaczna pytac
    za kilka tygodni.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-03-09 13:09:33
    Od: fv <f...@c...com>

    http://www.lambi.com/portal/pl/lambi/ ?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 7. Data: 2010-03-09 13:16:57
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > Masz więcej niż 24 lata? SV może być.
    > Masz mniej? Za mocny.

    Mam więcej :)

> [...]
    > różne motocykle - z których
    > jeden (S) nie nadaje się w ogóle na pierwszy motocykl.

    Siedziałem na S i wiem że to całkowicie inny maszyna więc zdecydowanie
    jestem za wersja N.

  • 8. Data: 2010-03-09 13:28:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 9 Mar 2010 14:16:57 +0100) ktos podajacy sie za Rudy
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Siedziałem na S i wiem że to całkowicie inny maszyna więc zdecydowanie
    > jestem za wersja N.

    Sadze, ze fv mial na mysli to, ze na wersji z owiewka nie ma naturalnej
    blokady prawego nadgarstka w postaci wiatru sciagajacego kierowce z
    maszyny powyzej 120km/h. Na poczatku motocyklowej przygody taka blokada jest
    bardzo przydatna.

    Odnosnie roznic pomiedzy S i N to poza oczywistym brakiem owiewki roznia
    sie tylko ustawieniem kierownicy i podnozkow. Na nakedzie kierowca siedzi
    troche bardziej wyprostowany. Poza tym to takie same maszyny.

  • 9. Data: 2010-03-09 13:38:47
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > Odnosnie roznic pomiedzy S i N to poza oczywistym brakiem owiewki roznia
    > sie tylko ustawieniem kierownicy i podnozkow. Na nakedzie kierowca siedzi
    > troche bardziej wyprostowany. Poza tym to takie same maszyny.

    Wiem dlatego taka pozycja jak na S jest dla mnie o wiele gorsza i wybrałem
    model N na której siedzi się bardziej prostym.

  • 10. Data: 2010-03-09 14:07:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr Klimek napisał(a):
    > Odnosnie roznic pomiedzy S i N to poza oczywistym brakiem owiewki roznia
    > sie tylko ustawieniem kierownicy i podnozkow. Na nakedzie kierowca siedzi
    > troche bardziej wyprostowany. Poza tym to takie same maszyny.

    W pierwszej generacji SV-ek byly inaczej zestopniowane skrzynie jesli
    mnie pamiec nie myli. Myle sie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy