  • 11. Data: 2011-09-13 09:24:25
    Temat: Re: T-mobile - koszt połączenia zagranicznego
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 12-09-2011 21:30, jgor5 pisze:
    > Mam taryfę Happy. Dzwnonię na niemiecką komórkę, otrzymuję komunikat - wybrany
    > nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.
    > Czy to jest prawidłowe?

    prawidlowe to bedzie jak zadzwonisz do bok i sie tam zapytasz.
    odpowiedzi ktore tu otrzymales sa na poziomie niedorozwinietej malpy.

  • 12. Data: 2011-09-13 09:40:37
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:24:25 +0200, K napisał(a):

    > prawidlowe to bedzie jak zadzwonisz do bok i sie tam zapytasz.
    > odpowiedzi ktore tu otrzymales sa na poziomie niedorozwinietej malpy.

    Albowiem jak wszyscy wiedzą, w BOK pracują wyłącznie wysoce opłacani
    absolwenci Harvardu, mający conajmniej trzy fakultety, obowiązkowo z
    telekomunikacji, socjologii i filologii polskiej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 13. Data: 2011-09-13 10:12:40
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 13-09-2011 11:40, Waldek Godel pisze:

    > Albowiem jak wszyscy wiedzą, w BOK pracują wyłącznie wysoce opłacani
    > absolwenci Harvardu, mający conajmniej trzy fakultety, obowiązkowo z
    > telekomunikacji, socjologii i filologii polskiej.

    albowiem w bok uzyska odpowiedz w stylu: "w t-mobile, tak.
    przenie? siem so Play"

  • 14. Data: 2011-09-13 10:24:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " jgor5" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To był standardowy komunikat operatora niemieckiego "nr który wybrałeś
    > jest w
    > tej chwili niedostępny".

    A moze podaj ten numer - np. na priv i sie sprawdzi :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-09-13 13:40:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-13 12:12, K wysłał(a) wiadomość:

    > albowiem w bok uzyska odpowiedz w stylu: "w t-mobile, tak.
    > przenieś siem so Play"

    Pod warunkiem, że w BOK T-Mobile będzie pracował Kolina.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2011-09-13 20:25:34
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-09-12 21:30, jgor5 pisze:
    > Mam taryfę Happy. Dzwnonię na niemiecką komórkę, otrzymuję komunikat - wybrany
    > nr jest niedostępny. T-mobile za naliczone 3s obciąża mnie 2,69 zł.
    > Czy to jest prawidłowe?

    Podobnie prawidłowe jak w playu, który niedawno włączył wszystkim
    użytkownikom usługę, która kasowała dzwoniących za w/w komunikat
    (abonent niedostępny zostaw mu wiadomość) - notka sms czy jakoś tak.
    Możliwe że ów niemiecka sieć miała taką usługę.

  • 17. Data: 2011-09-13 21:06:49
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości

    > prawidlowe to bedzie jak zadzwonisz do bok i sie tam zapytasz.
    > odpowiedzi ktore tu otrzymales sa na poziomie niedorozwinietej malpy.

    I kretyni wychwalający swego plej

  • 18. Data: 2011-09-14 08:17:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 13.09.2011 23:06, John Doe pisze:
    > Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości

    > I kretyni wychwalający swego plej
    może to była odpowiedź mało na temat, ale akurat w prepaidzie (
    najszybciej otwarłem cennik) kosztowało by go to 1zł. tak wiec nie jest
    to odpowiedź głupia. A Ty w podziękowaniu musisz ludzi obrzucać epitetami?

    ToMasz

  • 19. Data: 2011-09-14 08:27:49
    Od: " jgor5" <a...@W...gazeta.pl>

    michalis <m...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > (abonent niedostępny zostaw mu wiadomość) - notka sms czy jakoś tak.
    > Możliwe że ów niemiecka sieć miała taką usługę.

    Takie automatyczne włączanie usług, za które ktoś musi płacić jest
    rzeczywiście irytujące. Dzięki za info o niecnych praktykach playa - zaraz
    będę dezaktywował tę usługę w rodzinnych playach.
    W przypadku playa to chociaż można zostawić konkretną wiadomość dla odbiorcy,
    czyli jakaś usługa komunikacji między użytkownikami występuje i ponownie już
    się nie próbuje dzwonić. W moim przypadku nic nie mogłem przekazać i
    próbowałem dzwonić ponownie brnąc w kolejne, zbędne koszty. Była jedynie
    informacja o braku dostępności i nic więcej - złodziejstwo do potęgi!

  • 20. Data: 2011-09-14 08:42:00
    Od: " jgor5" <a...@W...gazeta.pl>

    michalis <m...@p...com> napisał(a):

    > Możliwe że ów niemiecka sieć miała taką usługę.

    Pikanterii do sprawy dodaje fakt że ów niemiecki nr należy do T-mobile
    (+49160720xxxx) a Bok już drugi dzień nie odpowiada na zgłoszenie !