  • 1. Data: 2011-09-11 22:15:03
    Temat: Kamera w telefonie?
    Od: "Yarroll" <y...@g...com>

    Witam!
    Czy znacie model telefonu z jakąś minimalnie przyzwoitą kamerą? (jak na
    telefon)
    Chodzi o możliwość kręcenia filmów 640x480, 15 klatek.
    Przeglądałem Alegro i wygląda że znalezienie takiego telefonu nie jest
    proste :-((

    Wymyśliłem też coś takiego. Właściwie jeśli zainstalować program nagrywający
    to każdy smartfon (powiedzmy) może zmienić się w kamerę. O ile oczywiście ma
    gniazdo video in :-((

    Pozdrawiam, Yarroll

  • 2. Data: 2011-09-11 22:24:16
    Temat: Re: Kamera w telefonie?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 00:15:03 +0200, Yarroll napisał(a):

> [...]
    > Chodzi o możliwość kręcenia filmów 640x480, 15 klatek.
    > Przeglądałem Alegro i wygląda że znalezienie takiego telefonu nie jest

    To prawda, nie jest proste i będzie z czasem coraz trudniejsze.
    Wszystkie nowe telefony kręcą już conajmniej 720p 30fps. Ale większość
    pozwala na przełączenie jakości video na gorszą, w tym VGA.
    Nie wiem tylko czy pozwalają na tak niskie frame rate.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-09-11 22:37:08
    Od: "Yarroll" <y...@g...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1ig938u62hycs$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

    A mógłbyś podać jakiś model??
    Może nie dość szukałem. Wszystkie modele z "bajerami" kręcą gorsze filmy.
    Nawet zdjęcia - max 2 MPx :-((
    Pozdrawiam, Yarroll

  • 4. Data: 2011-09-11 22:39:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 00:37:08 +0200, Yarroll napisał(a):

    > A mógłbyś podać jakiś model??
    > Może nie dość szukałem. Wszystkie modele z "bajerami" kręcą gorsze filmy.
    > Nawet zdjęcia - max 2 MPx :-((

    ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?
    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    0&idAvailability=0&YearAnnounced=0&nPriceLow=0&nPric
    eHigh=0&idCurrency=0&idFormFactor=0&idDualSIM=0&idQw
    erty=0&HeightMax=0&WidthMax=0&ThicknessMax=0&WeightM
    ax=0&idOS=0&nminCPUMHz=0&nCPUCores=0&nminRAMMB=0&nmi
    nInternalStorageMB=0&idExpansionCard=0&idDisplay=0&n
    minDisplayX=0&nminDisplayY=0&nmaxDisplayX=0&nmaxDisp
    layY=0&fminDisplaySize=0&fmaxDisplaySize=0&nPixelDen
    sity=0&idDisplayTech=0&idTouchscreen=0&idAcceleromet
    er=0&id35mm=0&idCamera=0&idCameraFlash=0&idVideoReco
    rder=2&idSecondaryCamera=0&idGPS=0&bWLAN=0&bEDGE=0&b
    GPRS=0&idBluetooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&i
    dRadio=0&bMMS=0&idRingtones=0&sColor=&StandBy=0&Talk
    Time=0&sFreeText=
    to są telefony kręcące 720p (najpopularniejsze 70 modeli z wszystkich 198)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 5. Data: 2011-10-31 18:20:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    Nie każdy chce używać gugli tudzież innej wyszukiwarki. I po to są grupy
    dyskusyjne by ewentualnie pytać.

  • 6. Data: 2011-10-31 18:26:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 19:20:09 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Nie każdy chce używać gugli tudzież innej wyszukiwarki. I po to są grupy
    > dyskusyjne by ewentualnie pytać.

    A ja gupia cipa myślałem, że dyskusyjna jest od dyskusji o różnych sprawach
    a nie od pomagania śmierdzącym leniom.
    Teraz widzę, że niektórzy oczekują tutaj poziomu, który jest conajmniej -
    nomen omen - dyskusyjny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł