  • 11. Data: 2011-12-19 14:33:08
    Temat: Re: T-Mobile zdechło?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    Choroba w tytule pytanie, a ja już miałem nadzieję, że twierdzenie. ;P

    W odpowiedzi na maila od Tomaszek
    z dnia: 2011-12-19 10:39:
    > Wszystko na T-Mobile leży. Nie można wykonywać połączeń głosowych.
    > komunikat na telefonie: "sieć chwilowo zajęta". Warszawa. Nie działają
    > również przychodzące. Też tak macie?

    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-19 15:14:30
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 11:56, jgor5 pisze:
    > Na północy (Karwia) też nie działało, właczyli dopiero o 11:50 :-(

    U mnie ok. 12-tej sprawa zaczęła wracać do normy tzn. już dało się
    jakieś połączenia wykonywać. Teraz jest już ok.

  • 13. Data: 2011-12-19 17:51:47
    Od: "vari" <v...@i...pl>

    Zdechło cholera jasna.
    Ale sieć widoczna więc i alarmowy 112 nie działał (aparat widzi swoją sieć i
    przez nią próbuje wywołać 112).
    Ani wychodzące ani przychodzące...
    Nie wiem jak w 3G ale ja nie mam aparatu 3G.
    Warszawa Bielany.
    Coś zaczęło działać około 14.
    vari

  • 14. Data: 2011-12-19 23:01:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-19 10:39, Tomaszek pisze:
    > Wszystko na T-Mobile leży. Nie można wykonywać połączeń głosowych.
    > komunikat na telefonie: "sieć chwilowo zajęta". Warszawa. Nie działają
    > również przychodzące. Też tak macie?

    Haha
    "Era zniknęła, weszło T-Mobile. Co z umowami klientów?
    T-Mobile zapewnia, że dotychczasowi klienci Ery nie odczują żadnych
    negatywnych zmian, ich usługi będą świadczone bez zakłóceń."
    http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/380615,Era
    -zniknela-weszlo-TMobile-Co-z-umowami-klientow

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 15. Data: 2011-12-20 05:28:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 00:01:09 +0100, Animka napisał(a):
> [...]
    > http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/380615,Era
    -zniknela-weszlo-TMobile-Co-z-umowami-klientow

    Oj Animko, nie mac :-)

    Umowy podpisane z PTC obowiazywaly nadal, nawet jak sie zmienily kolory
    firmowe, reklamowana marka, i napis na wyswietlaczu.
    Ba, obowiazywaly nadal jak PTC sp. z o.o. zamienilo sie na PTC S.A., choc
    to juz nie takie proste.
    A T-mobile tam juz rzadzil od lat, wiec nic sie nie zmienilo. Ot, mala
    awaria, jakich pelno w skomplikowanej technice.

    J.

  • 16. Data: 2011-12-20 13:23:52
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 06:28, J.F. pisze:
> [...]
    > A T-mobile tam juz rzadzil od lat, wiec nic sie nie zmienilo. Ot, mala
    > awaria, jakich pelno w skomplikowanej technice.

    Że Tobie się chciało coś tej babie tłumaczyć to ja Cię podziwiam.

  • 17. Data: 2011-12-21 03:18:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-20 14:23, Tomaszek pisze:

    > Że Tobie się chciało coś tej babie tłumaczyć to ja Cię podziwiam.

    Nie wszystkie chłopy się toba zachwycają i będa tylko tobie odpisywali.

    animka

  • 18. Data: 2011-12-21 09:28:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    "J.F" napisał:

    >Właśnie dlatego uciekliśmy, żegy w razie draki móc przełączać się na
    >inne nadajniki - a to na Plusa, a to (od niedawna) na Orange... ;->

    A i tak sie okaze ze padl ten jeden element od ktorego zalezy ze
    dziala we wszystkich sieciach :-)

    Albo nadajniki plusa dzialaja, ale telefon upierdliwie wybiera orange
    :-)

    J.

  • 19. Data: 2011-12-21 13:37:43
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-21 04:18, Animka pisze:
    [...]

    Spać nie możesz? Chłopa nie ma w domu? 4:18?

  • 20. Data: 2011-12-21 19:48:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-21 14:37, Tomaszek pisze:
    > W dniu 2011-12-21 04:18, Animka pisze:
    > [...]
    >
    > Spać nie możesz? Chłopa nie ma w domu? 4:18?

    A co Ciebie to tak interesuje? Wolnoć Tomku w swoim domku :-)

    animka