  • 1. Data: 2011-12-18 12:09:30
    Temat: Calkiem fajny telefon wodoszczelny na horyzoncie
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.engadget.com/2011/12/06/nec-medias-pp-n-0
    1d-knows-what-boys-like-watch-based-notificati/
    Oczywiscie moze sie oficjalna dystrybucja moze sie skonczyc na
    wschodzie, mam jednak nadzieje ze dotrze rowniez do nas. W stosunku do
    Defy duzy postep odnosnie wnetrznosci, poza tym jest ladowanie
    bezprzewodowe co w przypadku uszczelek jest wg mnie nie do przecienienia.

  • 2. Data: 2011-12-18 12:13:30
    Od: atm <...@v...pl>

    Toshiba tez wypuscila ciekawy telefon:
    http://www.youtube.com/watch?v=I0JhXUYrjA0