  • 1. Data: 2011-12-17 18:03:47
    Temat: Play - logowanie do orange i nie idzie dodzwonic sie na nr stacjonarne
    Od: Karol <k...@n...pl>

    witam
    Pojawila sie w telefonie aktualizacja z mozliwoscia logowania sie do sieci orange
    i nie idzie sie dodzwonic na zaden nr stacjonarny, nie ma zadnego sygnalu. Karta
    po przelozeniu do innego telefonu tak samo. Drugi telefon z inna karta sim jeszcze
    bez tej aktualizacji i dziala normalnie.
    Tylko u mnie takie jaja kwadratowe?

    --
    pozdrowienia
    karol

  • 2. Data: 2011-12-18 11:26:43
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Karol wystukał, co następuje:

    > witam
    > Pojawila sie w telefonie aktualizacja z mozliwoscia logowania sie do
    > sieci orange

    już kilka tygodni temu...

> [...]
    > Drugi telefon z inna karta sim jeszcze bez tej aktualizacji i dziala
    > normalnie. Tylko u mnie takie jaja kwadratowe?

    Tak, tylko u Ciebie... Polecam reklamacje u operatora

  • 3. Data: 2011-12-18 17:39:23
    Od: Karol <k...@n...pl>

    Dnia 18.12.2011 Wojtek <c...@z...cos> napisał/a:
    > Karol wystukał, co następuje:

    > już kilka tygodni temu...

    a co ja o tym nie wiem? Po co ta zlosliwosc? W koncu zrobil sie upgrade w jednym
    telefonie w drugim dalej nie ma.

    > Tak, tylko u Ciebie... Polecam reklamacje u operatora

    i zlozylem ale u nich jest takie opoznienie ze nie wiadomo co sie dzieje,
    w koncu dzis przyszlo:
    :W odpowiedzi na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że trudności z
    :dodzwonieniem się na numery telefonów stacjonarnych są wynikiem awarii,
    :nad usunięciem której obecnie pracujemy.

    --
    pozdrowienia
    karol

  • 4. Data: 2011-12-20 17:52:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4eecd983$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>,
    Karol <k...@n...pl> wrote:

> [...]
    > jeszcze
    > bez tej aktualizacji i dziala normalnie.

    Jaka znowu aktualizacja?
    Karty? Telefonu?
    Bo ja zadnej aktualizacji nie robilem a mozliwosc logowania do Oranga
    tez sie juz z miesiac temu pojawila.

    TA