  • 21. Data: 2011-08-07 18:17:55
    Temat: Re: T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 19:39:44 +0200, TGor napisał(a):

    > Tylko, jeżeli wychodząc z MM ochroniarz powie: "Ale ale - proszę
    > zapłacić za myszkę. Wchodząc do sklepu zgodził pan się na jej zakup.
    > Proszę - przed wejściem jest napisane."
    > ;-)

    Nie, ja o przypadku gdy te myszke mozna kupic w innym sklepie za 100zl.

    No przeciez doprowadzili mnie do niekorzystnego rozporzadzenia majatkiem.

    I jeszcze wysoka cena sugerowali ze to najlepszy towar, a tymczasem to
    zwykla myszka made in czajna :-)

    J.

  • 22. Data: 2011-08-08 09:24:44
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Tylko wcale nie jestem pewnien czy drobnym drukiem mial to napisane.

    Stała wielka tablica:
    "To nie jest postój
    TAXI
    cena za kilometr ..."

    Miał wszystko opisane, napisane, informacja klientowi podana również na
    samochodzie. Nigdzie nie jest napisane jaką czcionką ma być czy na
    której stronie umowy bankowej. Mucha nie siada. ;-)
    Jak można sądzić drobnego przedsiębiorcę który jest dźwignią
    gospodarki.. ;-)

  • 23. Data: 2011-08-08 14:48:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Dlatego druga polowa mnie sie troche buntuje przeciwko dyktowaniu cen, czy
    > to taksowkom, czy operatorom czy mnie.

    Bo nie chodzi o dyktowanie cen tylko o uczciwe zasady.

    > Ale jak sobie pomysle ze moglbym do takiej taxi wsiasc .. to mysle tez ze
    > dobrze iz ukarali :-)

    A ja wsiadłem do takiej :-) i jestem za oznakowaniem tylko

  • 24. Data: 2011-08-09 13:10:55
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2011-08-06 09:55:
    > Orange powinien zaplacic z 50mln. Oni sie ogranczyli do "wyslij sms o
    > tresci ... na numer ... Czeka cie niespodzianka".
    co chcesz, czekała... na rachunku :D

    Paweł