  • 81. Data: 2016-10-12 14:26:12
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Dzisiaj w telewizji naziemniej puszcza z 15 filmow. I tak jest mniej
    >wiecej codziennie.

    Ale jakie te filmy ?

    Dzis po 20:00
    TVP1 - rozrywka hit hit hurra
    tvp2 - serial, serial, serial
    polsat - top chef. Na szczescie przed nim Ferdek Kiepski.
    tvn - serial, serial, serial
    tvn7 - uciekajacy pociag. Jak dla mnie film 3 kategorii
    polsat 2 - trudne sprawy.
    TVP seriale - najpierw turecki, potem Ranczo. Ranczo chetnie obejrze
    ... ale ktory to juz raz ?

    Reszta stacji to sie kwalifikuje na "naziemne" ?

    polsat film - zamachowiec. no OK
    puls - Pracownik miesiaca.
    Kino polska - Nic Smiesznego. Faktycznie niewiele ... i trudno mi
    zliczyc, ktory to juz raz w tym roku.
    Ale kino - Cromo, serial kryminalny ... argentynski.
    TVn fabula - Jackie Chan

    13 ulica, CBS, AXN, Fox, .... nawet mi sie sprawdzac nie chce. Cos tam
    puszcza, pewnie kolejny odcinek CSI.

    No i skonczy sie jak zwykle - wlacze sobie SciFi, tam Stargate leci,
    serial kategorii 2, ale 2 to lepiej niz 3.
    A moze zamiast sluchac jednym uchem w koncu sie zmobilizuje i napisze
    wypowiedzenie kablowce ...

    J.

  • 82. Data: 2016-10-12 16:56:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No widzisz, jednak jest cos co zaakceptowales do obejrzenia. Na tvp historia jest
    duzo ciekawych programow zrobionych przez Woloszanskiego. Na ktoryms z naziemnych
    byly dwa wedlug mnie doskonale rosyjskie seriale wojenne. Jeden o konwoju i drugi o
    karnej kompani. Puszczaja polskie filmy z lat piecdziesiatych. Byla wtedy moda na
    seriale i filmy kryminalne. Ale nie takie jak teraz ze zabili go i uciekl. Z
    przyjemnoscia ogladalem niedawno kilka polskich filmow wojennych. Z nowych Tajemnica
    Twierdzy Szyfrow. Ze starych filmow polskie komedie, zrekonstruowane. Na kulturze
    sporo malo znanych, co nie znaczy ze same gnioty, filmow dla troche bardziej
    wymagajacych odbiorcow. Sportu jakos nigdy nie lubilem. Jest chyba jeden kanal ze
    sportem. Dla lubiacych piosenki kilka kanalow z muzyka od disco polo do starych
    przebojow. Dla polmozgow kabarety. I jeszcze wiele wiele fajnych pozycji jak jedne z
    najlepszych filmow Tarrantino. Zrekonstruowane Bondy, filmy wojenne typu Tora Tora
    Tora. Odkad mam projektor to nie mam powtorek. Ogladanie na bardzo duzym jak na
    mieszkanie ekranie to ogladanie wszystkiego po raz pierwszy. Jak ktos uwaza za oferta
    w telewizji naziemnej jest marna to niech sobie porowna z ofertami jakie maja
    publiczne telewizje z bratnich krajach chujni. Bedzie do polskiej telewizji wracal
    jak do taty i mamy.

  • 83. Data: 2016-10-12 17:10:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >No widzisz, jednak jest cos co zaakceptowales do obejrzenia.

    Problem w tym, ze miesiecy tak to wyglada.
    "nic nie ma", wiec z przyzwyczajenia wlaczam na Stargate.
    Ale coraz wiecej odcinkow juz widzialem.

    100 programow, a na kilku jest cos do obejrzenia ... znaczy sie 95%
    tresci to sieczka.

    >Na tvp historia jest duzo ciekawych programow zrobionych przez
    >Woloszanskiego.
    >Na ktoryms z naziemnych byly dwa wedlug mnie doskonale rosyjskie
    >seriale wojenne.

    Rosyjskich ogolnie nie lubie. Te dluzyzny ... tasmy nie wolno
    zmarnowac czy co ?
    Nawet ten Uciekajacy Pociag - niby w kanadzie, ale z Konczalowskiego
    jednak radziecka szkola filmowa wychodzi.

    >Puszczaja polskie filmy z lat piecdziesiatych.
    >Byla wtedy moda na seriale i filmy kryminalne.

    Sa tez na youtube. No - ale zeby byly, to ktos musi w cyfrowej TV
    nadac :-)

    >Z nowych Tajemnica Twierdzy Szyfrow.

    Niespecjalnie cenie. Pomysl dobry, ale za bardzo zagmatwany, watki sie
    gubia ... i znow lepiej z internetu obejrzec, po kolei i nie
    przegapiajac odcinka.

    >Sportu jakos nigdy nie lubilem. Jest chyba jeden kanal ze sportem.

    Z 10 ich chyba mam. Ale ogladac przez 90 minut kopanie po nogach i
    zadnej bramki - to mnie nie kreci.

    >Dla lubiacych piosenki kilka kanalow z muzyka od disco polo do
    >starych przebojow.

    I tak oto telewizja zamienila sie w radio :-)

    >Dla polmozgow kabarety.

    Przynajmniej posmiac sie mozna.

> [...]
    >krajach chujni.
    >Bedzie do polskiej telewizji wracal jak do taty i mamy.

    Telewizje bratnich krajow widzialem wiele lat temu.
    Nie narzekaj - do tego zmierzaja i nasze telewizje, a w zasadzie to
    juz prawie u celu sa.

    J.

  • 84. Data: 2016-10-12 18:57:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Inż. J.F. napisał:

    > Rosyjskich ogolnie nie lubie. Te dluzyzny ... tasmy nie wolno
    > zmarnowac czy co ?

    "Pancernik Potiomkin" Eisensteina to rozpoczął. Pierwszy kwadrans jest
    o tym, że marynarze nie chcą jeść zupki. Ale potem jakoś się rozkręca.

    Jarek

    --
    Załóżmy, proszę pana, ze polski aktor, proszę pana, gra, nie? Widziałem taką
    scenę kiedyś, np., no ja wiem, np. zapala papierosa, nie? Proszę pana, zapala

  • 85. Data: 2016-10-12 21:46:18
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Adam Wysocki pisze:

    > To prawda. Ale da się przyzwyczaić...

    Zgadza się, człowiek do wszystkiego się dostosuje, do wiatraków, do
    zasłaniania okna, wyblakłych kolorów tudzież efektów tęczy zależnie od
    technologii, do kupowania co 2-3 lata drogiej lampy...

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 86. Data: 2016-10-16 20:35:43
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 9 Oct 2016 10:55:47 +0200 "HF5BS" <h...@j...pl> napisał:

    >Dość powiedzieć, że od żarówki 30W, odpalałem bez dotykania papierosa, jak
    >jeszcze paliłem. To pomyśł, co będzie, bez chłodzenia, przy mocy 10x tyle...
    >Wiesz, jaką sprawność ma żarówka? Dajmy na to, niech w tym przypadku będzie
    >to 20%, czyli 60W na światło. Więc 240W ciepła idzie w pizdu, w małym
    >pudełeczku. Eny kłeszczyns?

    No dobra, tylko dla ścisłości ustalmy że to w projektorze to nie jest
    żarówka, tylko wysokoprężna lampa wyładowcza, ale grzeje się też jak
    skurczybyk. Bez wentylatora(-ów), obudowa projektora przeszłaby szybko
    w stan ciekły i/lub zaczęła wysyłać sygnały dymne :-)

  • 87. Data: 2016-10-16 20:37:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 8 Oct 2016 21:09:50 +0100 AlexY <a...@i...pl> napisał:

    >To ile to daje światła? 1000lm? Mam z 10 starszych projektorów ze
    >zużytymi lampami, niektóre mają po 6 wiatraczków małej średnicy wyjących
    >niczym potępione dusze.

    Może masz zajechane wiatraczki? Typowy projektor z ok. 300W lampą
    wyładowczą jest słyszalny, szumi, ale nie wyje tak jak opisałeś.

  • 88. Data: 2016-10-16 21:32:25
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    __Maciek pisze:

    > Może masz zajechane wiatraczki? Typowy projektor z ok. 300W lampą
    > wyładowczą jest słyszalny, szumi, ale nie wyje tak jak opisałeś.

    Wątpię by były zużyte, 3000h raczej ich nie wykończy. W zależności od
    przeznaczenia projektora ważniejszy jest komfort albo bezawaryjność,
    akurat te głośne mogą być przeznaczone np dla szkół.

  • 89. Data: 2016-10-22 12:30:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > Zgadza się, człowiek do wszystkiego się dostosuje, do wiatraków, do
    > zasłaniania okna, wyblakłych kolorów tudzież efektów tęczy zależnie od
    > technologii, do kupowania co 2-3 lata drogiej lampy...

    Cos za cos...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 90. Data: 2016-10-22 23:39:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-10-08 o 22:02, Czarek pisze:

    > Wiatraki w projektorze? Ciekawe...

    Wentylatorki to już były w diaskopach polskiej produkcji z czasów PRL. A
    one miały lampę halogenową 60-70 W OIDP.