  • 71. Data: 2016-10-10 21:02:36
    Temat: Re: Szukam telewizora, który ...
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JaNus pisze:

    > Jak jest bardzo jasno, to i na TV widać nie najlepiej. Zaś gdy masz do
    > projektora dobry, zwijalny ekran, to możesz go użyć jako kotary:
    > zasłania okno, i odsłania najnowszą hollywoodską produkcję.
    > Zenek napisał, że nie poczytuje tego za wadę, ja też bym to uznał za
    > "cechę" raczej, ale oczywiście ktoś, kto rozważa dopiero kupno, pomiędzy
    > TV-LCD, a projektorem, ten sam musi na własne ryzyko rozstrzygnąć, czy
    > faktycznie "eliminuje".

    Normalne że jak słońce świeci prosto w ekran to nie ma bata ale w samo
    południe mogę zwykły TV oglądać bez zasłaniania rolet, na projektorze
    się tak nie dało. Czy to wada to kwestia gustu ale należy o tym
    wspomnieć w dziale "wady" żeby się ktoś nie obudził z ręką w nocniku.
    Kumpel ma tak jak podałeś, wysuwany ekran powiesił jako zasłona przed
    oknem, niestety słońce robi za upierdliwe i niestabilne podświetlenie
    tła, taki naturalny ambilight.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 72. Data: 2016-10-10 21:46:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pokoj z projektorem mam od wschodu. Slonce jesli jest to jest w nim do poludnia.
    Wstaje przecietnie o 11 i mnie wali ze ze o dziewiatej nie moge ogladac. A jak juz
    mialbym mus ogladac to jak sie budze to okna mam zasloniete, wystarczy ze nie
    odslonie. Poza tym od mojego rana czesto mam co innego do roboty niz ogladanie
    telewizji. Za to przez wieksza czesc roku wieczorami jest ciemno, zadne latarnie
    uliczne w okna mi nie swieca. Jak ktos ma inaczej to ma pecha. Nie wszystko jest dla
    wszystkich zwlaszcza jak wyszukuje ktos sztucznych problemow. Final taki ze ogladam
    planete malp i czuje sie jak w kinie a tacy co maja telewizory patrza w ekran na
    planete malp. Roznica pomiedzy projektorem a telewizorem polega na tym ze z
    projektora sie oglada a w telewizor patrzy. I nawet taki projektor jak mam jest
    lepszy od kazdego telewizora.

  • 73. Data: 2016-10-10 23:39:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Pokoj z projektorem mam od wschodu.

    Kiedy pojmiesz że nie każdy ma tak jak Ty?

  • 74. Data: 2016-10-11 10:51:48
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > jest
    >
    > O yt nie wspominając, bo i tak w tv nie ma nic do oglądania.

    Oj, nie generalizuj, trafi się w telewizorni coś sporadycznie...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 75. Data: 2016-10-11 15:31:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Oct 2016 10:51:48 +0200, "HF5BS" <h...@j...pl> wrote:
    > Oj, nie generalizuj, trafi się w telewizorni coś sporadycznie...

    Jak tu nie generalizować. Jak drzewniej było 1.5 kanału (bo studio 2
    tyko po południu) to można było powiedzieć, że trafiało się coś
    sporadycznie.
    Teraz jest dostępne kilkadziesiąt 24h i co, nadal tylko coś
    sporadycznie? Przy takiej ilości to nie powinno się dać oderwać od
    tv. Gdyby nie yt to byłby po prostu dramat.

    --
    Marek

  • 76. Data: 2016-10-11 18:03:42
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Jak tu nie generalizować. Jak drzewniej było 1.5 kanału (bo studio 2 tyko
    > po południu) to można było powiedzieć, że trafiało się coś sporadycznie.

    Powiedziałbym wręcz, że częściej.

    > Teraz jest dostępne kilkadziesiąt 24h i co, nadal tylko coś sporadycznie?
    > Przy takiej ilości to nie powinno się dać oderwać od

    Także trudniej jest znaleźć coś sensownego, bo choćby, ginie w powodzi
    chłamu.

    > tv. Gdyby nie yt to byłby po prostu dramat.

    Dramat jest, to jak się skończy p... t... :P
    Na poważnie - choć jak w dopcipie - takie porównanie... w autobusie był taki
    tłok, że gdyby nie pani Ziuta, nie było by gdzie palca włożyć...
    Chłam, chłam i sieczka. krowom dać, a nie ludziom na ekrany.
    Poza tym, porównując pewne teledurnieje choćby z TVP i TV1.ru, u nas takie
    Koło fortuny i Jaka to melodia, u nich odpowiednio ???? ????? i ??????
    ??????. Nasze, drętwe jak członek w priapiźmie, a tam, to widowisko, tam coś
    się działo, dla samego "????????? ?????" wypowiadanego przez prowadzącego
    Pole cudów Leonida Jakubowicza, warto było oglądać. Dziś Jaka to melodia
    spoważniało, ale dla mnie tam jest za dużo fikania w tańcach, a za mało
    widowiska, choć już nie tak drętwo, jak na początku. BTW. będąc razu pewnego
    w pracy, z racji powiedzmy, obowiązków (odbiornik ruskiej TV był w mojej
    pracy właśnie, obracowałem nawet sposób wizowania anteny bez wychodzenia na
    dach, jak się jest samemu na dyżurze), oglądałem ichnie "Odgadnij melodię".
    4 nuty. zgracze ni w ząb. Ja natychmiast zgadłem, że to Kalinka, którą
    zresztą umiem zaśpiewać - tekst znam na pamięć, choć lepiej, żeby wówczas
    nikogo wokół nie było :) Prowadził jakiś Litwin, którego nazwiska nie pomnę,
    widowisko, samo to warto było oglądać. I o rząd dynamiczniejsze, niż nasze.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 77. Data: 2016-10-11 18:31:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzisiaj w telewizji naziemniej puszcza z 15 filmow. I tak jest mniej wiecej
    codziennie.

  • 78. Data: 2016-10-11 19:01:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 października 2016 15:31:16 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > sporadycznie? Przy takiej ilości to nie powinno się dać oderwać od
    > tv. Gdyby nie yt to byłby po prostu dramat.
    Trzeba być masochistą chyba żeby na YouTube szukać wartościowych treści.

  • 79. Data: 2016-10-12 10:19:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AlexY <a...@i...pl> wrote:

    > Żeby jeszcze te wiatraki tak nie wyły.