  • 11. Data: 2010-06-22 09:56:28
    Temat: Re: Szukam kompaktu do..filmowania ;)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    news:hvq0n0$i46$2@news.onet.pl...
    > Casio to marka, a nie firma produkująca.

    Co to za marka, to tylko Casio! ;)

  • 12. Data: 2010-06-22 10:02:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Co to za marka, to tylko Casio! ;)

    Fakt, widziałem klapki Adidass, Nikke, nawet Kubota (marka własna), ale
    nie Casiio...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2010-06-22 11:40:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010, Jakub Jewuła wrote:

    > Mnie raczej interesuje szerszy koniec szkla i mozliwosc
    > filmowania z predkoscia 120kl/s - potrzebuje nakrecic kilka
    > scenek na YT ;)

    A nakręć, nakręć.
    Przy okazji będziesz z łezką w oku wspominał, jak to byłeś
    prekursorem zapisywania sensownych danych w czasach kiedy mało
    kto rozważał ich odtworzenie ;)
    Tylko jakieś sensowne ujęcia poproszę (z szybko latającymi
    obiektami w kadrze, na których "dobra szkoła filmowa"
    z rozmazanymi smugami nie pozwalajacymi dostrzec szczegółów
    wykłada się dokumentnie).
    Nie, *nie* żartuję - pozdrowienia sprzed LCD 120 Hz :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-06-22 11:58:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010, Glexu wrote:

    > Zaraz popatrzę po necie
    > za tym Casio - ale jakoś mnie firma produkująca zegarki odstrasza od swojego
    > sprzętu foto (może niepotrzebnie?)

    A firma produkująca skanery i drukarki nie odstrasza?
    (też na C :> i co śmieszniejsze - tyle samo liter, C???? :O)
    Albo firma produkująca:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/2eac5e3fa635f57d
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/ms
    g/036c14f97fe492e9
    (o kolonoskopy chodzi :D)

    Casio raczej się nie wyróżnia w zakresie "dużych" apratatów,
    z dużymi matrycami itede.
    Ale to właśnie oni pierwsi zapodali rynkowo EX-f1, aparat zdolny
    przekroczyć wszystkie (chyba dotychczasowe włącznie, licząc sprzęt
    o cenach "tylko" w tysiącach zł) osiągi jak chodzi o liczbę
    klatek na sekundę.
    Od 1920x1080 60 fps do 336x96 1200 fps

    O, ten:
    http://www.dpreview.com/reviews/specs/Casio/casio_ex
    f1.asp
    nie, nie po 1000 zł :), przykładowo:
    http://fotozakupy.pl/oferta/produkt,10970s,352d

    A tu cała lista "szybkich" ichniej produkcji:

    http://www.casio-europe.com/euro/exilim/exilimhighsp
    eed/

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2010-06-22 12:44:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wykłada się dokumentnie).
    > Nie, *nie* żartuję - pozdrowienia sprzed LCD 120 Hz :)

    Odtwarzal bede z predkoscia 30kl/s a moze naweyt 15 ;)

  • 16. Data: 2010-06-22 13:54:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010, Jakub Jewuła wrote:

    > Odtwarzal bede z predkoscia 30kl/s a moze naweyt 15 ;)

    O to Cię jak najbardziej podejrzewałem, ale nic nie stoi na
    przeszkodzie aby "puścić" na 120Hz ;)
    (tudzież, skoro już będziesz miał narzędzie w ręku, aby nagrać
    coś z taką myślą)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2010-06-23 20:03:32
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>