eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledwa niezalezne gazniki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2010-08-02 11:47:45
    Temat: dwa niezalezne gazniki
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Wymyslilem sobie ze w swoim projekcie chcialbym zastosowac dwa
    niezalezne gazniki. Tak na probe. Wzgledy ze tak powiem
    odlshoolowo-estetyczne, bo chcialbym powerfiltry na boki lekko wystawic.
    Silnik to twin, XS360/400. Temat ciekawy. Poki co teoretycznie sie
    przymierzam i nie mowcie mi ze ciezko to bedzie wyregulowac i w ogole,
    bo i tak bedzie ciezko bo i wydech i dolot otwarte, wiec bedzie masakra
    zeby to ladnie ustawic.

    No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
    rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? Jak to bylo robione
    w ruskach? Wiem ze w dawnych czasach (kiedy ruski rzadzily na ulicach)
    dazylo sie do jednego gaznika w bokserze i tak tez wszyscy rzezbili, ale
    ja chce pod prad :)

    Poki co czysto teoretycznie rozwazam ta opcje, ale kusi mnie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf


  • 2. Data: 2010-08-02 12:08:25
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: "huck" <k...@o...pl>


    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    news:i36bes$4ef$1@mx1.internetia.pl...
    > Wymyslilem sobie ze w swoim projekcie chcialbym zastosowac dwa niezalezne
    > gazniki. Tak na probe. Wzgledy ze tak powiem odlshoolowo-estetyczne, bo
    > chcialbym powerfiltry na boki lekko wystawic. Silnik to twin, XS360/400.
    > Temat ciekawy. Poki co teoretycznie sie przymierzam i nie mowcie mi ze
    > ciezko to bedzie wyregulowac i w ogole, bo i tak bedzie ciezko bo i wydech
    > i dolot otwarte, wiec bedzie masakra zeby to ladnie ustawic.
    >
    > No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
    > rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? Jak to bylo robione w
    > ruskach? Wiem ze w dawnych czasach (kiedy ruski rzadzily na ulicach)
    > dazylo sie do jednego gaznika w bokserze i tak tez wszyscy rzezbili, ale
    > ja chce pod prad :)
    rozgałezianie nipotrzebnie komplikuje konstrukcje
    ruski miały wszystko proste czyli dwie linki
    huck



  • 3. Data: 2010-08-02 12:21:12
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: krupin99 <j...@k...krakow.pl>

    W dniu 2010-08-02 13:47, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
    > rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? Jak to bylo robione
    > w ruskach? Wiem ze w dawnych czasach (kiedy ruski rzadzily na ulicach)
    > dazylo sie do jednego gaznika w bokserze i tak tez wszyscy rzezbili, ale
    > ja chce pod prad :)
    >
    > Poki co czysto teoretycznie rozwazam ta opcje, ale kusi mnie.
    >

    W ruskach jest rolgaz na dwie linki. Nie będzie pasował do japonii bo
    jest na kierownice fi 1". BMW serii r80/ r100 mogą mieć rolgaz na dwie
    linki i kierownice fi22mm. A na pewno mają rozdzielacz do linek ssania.
    Taki powinien pasować do twojego pomysłu.

    krupin99


  • 4. Data: 2010-08-02 12:35:26
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-02 13:47:45 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
    > rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic?

    A tak żeby trochę zamącić - po co dwie niezależne przepustnice? Nie
    prościej byłoby to zrobić na jednym "wózku" połączonych w baterię
    gaźników, jak to jest w większości dżapsów? I niech se będą dwie linki,
    jak to drzewiej bywało, jedna do otwierania, druga do zamykania.


    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 5. Data: 2010-08-02 12:49:40
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):
    > A tak żeby trochę zamącić - po co dwie niezależne przepustnice?

    Bo dwa niezalezne gazniki. W oryginale jest wlasnie tak jak piszesz ale
    chcialbym to zmienic. Gazniki jesli beda dwa to beda pod dwoma roznymi
    katami. Musza byc na 2 linkach.

    Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac
    zwykly dzapanski rolgaz.


    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf


  • 6. Data: 2010-08-02 12:52:09
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Poki co teoretycznie sie
    > przymierzam i nie mowcie mi ze ciezko to bedzie wyregulowac i w ogole,
    > bo i tak bedzie ciezko bo i wydech i dolot otwarte, wiec bedzie masakra
    > zeby to ladnie ustawic.

    acha, czyli oczekujesz rownie masakrycznej porady ?

    No to kazda linka z gaznika idzie (najlepiej przez zespol bloczkow coby
    lans byl na miescie) do dwigni jednostronnej ze sprezynowa kompensacja
    linki na krotszym ramieniu (bo mocowanie obu linek do wspolnego punktu
    odejmuje 30% lansu ) Od dzwigni do manetki juz proscizna (ale ja bym
    zapodal ze 3 bloczki, publika musi miec co podziwiac, poza tym
    wspolczynnik ochromowania przez duze mocowania bloczkow mozna
    zwiekszyc). A i linki bym owinal sprezynka od starego prysznica
    (wspolczynnik chromu itd...

    Abo kazda linka od gaznika moze popylac ma rowno do manety ktora ma miec
    miejsce na zamocowanie dwoch linek, ale to proscizna dla leszczy, bo
    tylko trzeba wyrzucic obecny detal w manetce na taki dorabiany na dwie
    linki (no chyba ze tam jest miejsce na 2 linki przeciwbiezne, to wtedy
    tylko przerobka tylko w miejscu wejscia linki powrotnej w obudowe msanetki).

    KJ


  • 7. Data: 2010-08-02 12:59:19
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: n...@s...com

    On Mon, 02 Aug 2010 14:49:40 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:


    >Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac
    >zwykly dzapanski rolgaz.

    Wez doloz drugi rollgaz i bedziesz miec niezalezne sterowanie
    cylindrami (a stad juz tylko krok do zamontowania drugiego silnika,
    pancerza, gasienic i wyjdzie piekny tank!).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
    http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html


  • 8. Data: 2010-08-02 13:53:01
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-02 14:49:40 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > de Fresz napisał(a):
    >> A tak żeby trochę zamącić - po co dwie niezależne przepustnice?
    >
    > Bo dwa niezalezne gazniki. W oryginale jest wlasnie tak jak piszesz ale
    > chcialbym to zmienic. Gazniki jesli beda dwa to beda pod dwoma roznymi
    > katami. Musza byc na 2 linkach.

    Ja bym raczej kombinował z jedną linką i jakąś zmyślną przekładnią w
    okolicy gaźników - jakieś rynienki na linki idące po łuku.


    > Czyli rolgaz? To lekko w dupie jestem, bo ledwo mi sie udalo dopasowac
    > zwykly dzapanski rolgaz.

    IMHO z całymi prawymi przełącznikami w tym przypadku będzie najprościej
    - obsada rolgazu, wyjścia na linki itp. O ile średnica kiery podejdzie,
    choć to chyba da się od biedy zmodyfikować.


    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 9. Data: 2010-08-02 14:39:10
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-02 13:47, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Wymyslilem sobie ze w swoim projekcie chcialbym zastosowac dwa
    > niezalezne gazniki. Tak na probe. Wzgledy ze tak powiem
    > odlshoolowo-estetyczne, bo chcialbym powerfiltry na boki lekko wystawic.
    > Silnik to twin, XS360/400. Temat ciekawy. Poki co teoretycznie sie
    > przymierzam i nie mowcie mi ze ciezko to bedzie wyregulowac i w ogole,
    > bo i tak bedzie ciezko bo i wydech i dolot otwarte, wiec bedzie masakra
    > zeby to ladnie ustawic.
    >
    > No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
    > rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? Jak to bylo robione
    > w ruskach? Wiem ze w dawnych czasach (kiedy ruski rzadzily na ulicach)
    > dazylo sie do jednego gaznika w bokserze i tak tez wszyscy rzezbili, ale
    > ja chce pod prad :)
    >
    > Poki co czysto teoretycznie rozwazam ta opcje, ale kusi mnie.
    >

    Zdobadz linke gazu od dowolnego Suzuki Intrudera - 700,750,800 albo 1400.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 10. Data: 2010-08-02 14:46:50
    Temat: Re: dwa niezalezne gazniki
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Kuczu wrote:
    > W dniu 2010-08-02 13:47, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    >> Wymyslilem sobie ze w swoim projekcie chcialbym zastosowac dwa
    >> niezalezne gazniki. Tak na probe. Wzgledy ze tak powiem
    >> odlshoolowo-estetyczne, bo chcialbym powerfiltry na boki lekko
    >> wystawic. Silnik to twin, XS360/400. Temat ciekawy. Poki co
    >> teoretycznie sie przymierzam i nie mowcie mi ze ciezko to bedzie
    >> wyregulowac i w ogole, bo i tak bedzie ciezko bo i wydech i dolot
    >> otwarte, wiec bedzie masakra zeby to ladnie ustawic.
    >>
    >> No ale jedyny problem techniczny ktory nie daje mi spokoju to jak
    >> rozgalezic linke gazu do 2 niezaleznych przepustnic? Jak to bylo
    >> robione w ruskach? Wiem ze w dawnych czasach (kiedy ruski rzadzily
    >> na ulicach) dazylo sie do jednego gaznika w bokserze i tak tez
    >> wszyscy rzezbili, ale ja chce pod prad :)
    >>
    >> Poki co czysto teoretycznie rozwazam ta opcje, ale kusi mnie.
    >>
    >
    > Zdobadz linke gazu od dowolnego Suzuki Intrudera - 700,750,800 albo
    > 1400.

    Albo (prawie) dowolnego skuterka 2T, tam jest rozdzielacz linki gazu: jedna
    na przepustnice druga do dozownika.

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: