  • Data: 2010-12-06 11:34:05
    Temat: Szkoda, polubownie...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skuterzysta próbował mnie wyprzedzić z prawej strony. W efekcie
    uszkodził mi prawe drzwi po lusterkiem, prawy błotnik za lusterkiem
    (przerysowane z wgnieceniem klamka hamulca) i prawy przód zderzaka
    (przerysowany osłoną nóg).

    Była policja (bo skuter z jakiejś jadłodajni a skuterzysta - dostawca to
    18 latek bez prawa jazdy), było oświadczenie że wina skuterzysty, szkoda
    zgłoszona do PZU. PZU szkodę obfotografowało i wyceniło naprawę na 1500
    zł brutto.

    Dziś odezwał się właściciel skutera, że nie chce tego robić z OC, że
    przez ..... nie chce tracić zniżek i chce dać kasę. Skuterzysta nie
    raczył powiedzieć szefowi o kolizji, szef dowiedział się z pisma z PZU.

    Jestem skłonny się zgodzić, ale co w wypadku jak naprawa wyniesie więcej
    niż napisało PZU. Z PZU można jeszcze dyskutować przedstawiając fakturę,
    ale jak załatwić to z właścicielem skutera? Mimo iż pan bardzo miły,
    wolę się ubezpieczyć jakoś.

    U blacharza jeszcze nie bylem więc nie wiem za ile szkodę naprawi.

    Jak to rozwiązać aby nie stracić? Wiem że najprościej z PZU, ale taki ze
    mnie człowiek, że czasem mogę komuś nieco pójść na rękę - byle mnie nie
    oszwabił.

    Seco

    --
    Szukam pracy: