  • Data: 2010-12-06 11:41:04
    Temat: Re: Szkoda, polubownie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>
    napisał
    > Dziś odezwał się właściciel skutera, że nie chce tego robić z OC,
    > że przez ..... nie chce tracić zniżek i chce dać kasę.
    > Skuterzysta nie raczył powiedzieć szefowi o kolizji, szef
    > dowiedział się z pisma z PZU.

    Ciekawe ile on ma tych skuterow, bo skladka jest chyba malutka i
    nijak nie zrekompensuje wydatku. Chyba ze jakos do niego doszlo ze
    tak czy inaczej on zaplaci, choc jakos nie widze powodow.

    >Mimo iż pan bardzo miły, wolę się ubezpieczyć jakoś.

    Skoro taki mily, to milo go spytaj czy jemu sie to na pewno oplaci.

    A w razie czego - faktura z warsztatu, na dobra sprawe to nie wiem
    czy nie wprost na niego - niech sobie VAT odliczy.
    A jak nie zaplaci to do PZU.

    J.