-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szeryfowie
Date: Sat, 1 Sep 2018 14:40:11 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 18
Message-ID: <pme1bg$kat$2@news.icm.edu.pl>
References: <1kqf8n9a2njmv$.1kuphw0yfd2k7$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<1jobvvfyjz8gq$.3eghdj7lz2s6.dlg@40tude.net>
<5b84136b$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b85837a$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5b85bb4e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<5b86914e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<pm63un$e40$1@node1.news.atman.pl> <pm6cpg$jp3$1@node2.news.atman.pl>
<pm8obp$219$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<5b87fda8$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<6...@g...com>
<pm97q2$gok$3@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1535805616 20829 78.10.177.126 (1 Sep 2018 12:40:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Sep 2018 12:40:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <7...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639066
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-30 o 19:22, z...@g...com pisze:
> Cavalino. Wciskanie się na siłę jedynie spowalnia ruch. Problemem są kierowcy
którzy zamiast przyspieszać na zwężeniu to zwalniają. Często widać to przy mijaniu
wypadków, nawet jeśli wypadek jest nas autostradzie nas przeciwnym pasie ruchu. Robi
się korek bo każdy chce popatrzeć.
Nie sądzę. Sądzę, że Ty tak to odbierasz.
Suwakjest sprawiedliwy gdy oba pasy są zajęte na podobnej długości.
Natomiast jeśli jeden pas jest zajęty, bo wszyscy wiedzą że na przykład
dwa pasy w tym miejscu przechodzą w jeden, to najlepszym sposobem na
poinformowanie tych niezorientowanych za czym kolejka ta stoi jest
zajęcie lewego pasa przez szeryfa. Wtedy ten z tyłu na lewym pasie w
końcu załapie że trzeba skorzystać z suwaka, ale zrobi to za szeryfem a
nie przed nim. W końcu chodzi także o jakieś podstawowe poczucie
sprawiedliwości. Dlaczego chamstwo ma być nagradzane szybszym przejazdem?
>
Jakie chamstwo? Wykorzystujesz pełną drogę z pożytkiem dla wszystkich.
Tylko trzeba to właśnie robić przed szeryfem by było z pożytkiem.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.18 14:44 kk
- 01.09.18 14:46 kk
- 01.09.18 14:48 kk
- 01.09.18 14:50 kk
- 01.09.18 14:54 kk
- 01.09.18 14:56 kk
- 01.09.18 15:14 kk
- 01.09.18 19:16 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual: Protecting Your System
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate PC Optimization Tool
- 2024-07-17 Kraków => Senior Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-17 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-16 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-07-16 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-07-16 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-07-16 Warszawa => IT Project Manager (doświadczenie z programowaniem w C#)
- 2024-07-16 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-07-16 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-16 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-07-16 Warszawa => Tester Automatyzujący <=
- 2024-07-16 Warszawa => Automatic Tester <=
- 2024-07-16 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-07-15 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=