  • 11. Data: 2014-12-06 00:48:00
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 6 grudnia 2014 00:29:59 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Ja zawsze stopuję i zawsze się zatrzymuję ... a wówczas te
    > skurwysyny z tyłu trombiom ...
    >
    > Zwyczaj pozostał ...
    > --
    > Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    > Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    > REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

    Tez się zatrzymuję nawet jak jestem któryś tam w kolejce i przede mną kilku
    przejechało bez zatrzymywania się.

  • 12. Data: 2014-12-06 00:55:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 5 Dec 2014 23:36:21 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Nie ma. Tylko nie piszcie, ze zawsze sie rozglądacie, ale tez nie zawsze
    > jest taka mozliwość.

    Ja zawsze staram się sprawdzić obie strony (czasami nie trzeba się
    zatzymywać), chyba że właśnie nic nie widać.
    Bywa że stoi jakaś budka dróżnika, czy inne płoty i budynki, a żeby
    zobaczyć tory na odległość dającą jakąś szansę na reakcję, to już trzeba
    przodem auta stać na szynie.

    > Tak zginął Janusz Kulig.

    Niestety

  • 13. Data: 2014-12-06 11:53:46
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-12-05 17:18, spider pisze:

    > Szlaban się podniósł, ciężarówka wjechała i o centymetry minęła z...
    > pędzacym pociagiem osobowym
    > Szlaban się podniósł, ciężarówka wjechała i o centymetry minęła z...
    > pędzacym pociagiem osobowym
    > Foto: archiwum prywatne | Video: archiwum prywatne Mało brakowało, a
    > pociąg uderzyłby w ciężarówkę
    > Niewiele brakowało,
    [...]
    > Dróżniczka winna wypadku w Pobiedziskach
    > 8 lat więzienia...
    > czytaj dalej >>
    [...]

    Raczyłbyś patrzeć, co wklejasz?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2014-12-06 19:58:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 6 Dec 2014 00:55:17 +0100, Tomasz Pyra

    > Ja zawsze staram się sprawdzić obie strony

    To ja widocznie jakiś dziwny jestem, bo nawet jak przez skrzyżowania na
    zielonym sygnale przejeżdżam (zwłaszcza jak ruszam pierwszy ze świateł) to
    się rozglądam na poprzeczne. To czemu niby się nie rozejrzeć na
    przejeździe?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2014-12-06 21:08:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > To ja widocznie jakiś dziwny jestem, bo nawet jak przez skrzyżowania na
    > zielonym sygnale przejeżdżam (zwłaszcza jak ruszam pierwszy ze świateł)

    A jak zwlaszcza nie jestes pierwszy, tylko przejezdzasz z predkoscia 60-80
    przez skrzyzowanie na zielonym to tez sie rozgladasz ?:)

  • 16. Data: 2014-12-06 21:10:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Dec 2014 19:58:05 +0100, Myjk napisał(a):
> [...]
    > zielonym sygnale przejeżdżam (zwłaszcza jak ruszam pierwszy ze świateł) to
    > się rozglądam na poprzeczne. To czemu niby się nie rozejrzeć na

    A jak zielone sie juz pali ?
    Czyli zblizasz sie do przejazdu o otwartych rogatkach ... ewentualnie
    sie wlasnie podniosly, ale jestes n-ty w kolejce ...

    J.

  • 17. Data: 2014-12-06 21:30:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-06 21:08, Użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > A jak zwlaszcza nie jestes pierwszy, tylko przejezdzasz z predkoscia
    > 60-80 przez skrzyzowanie na zielonym to tez sie rozgladasz ?:)

    Ja rozglądam się zawsze. Niezależnie od prędkości z jaką
    przejeżdżam. Nie zwalniam i nie staje bez powodu tak jak
    opisywał ktoś w tym wątku.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-12-06 22:02:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ja rozglądam się zawsze. Niezależnie od prędkości z jaką
    > przejeżdżam. Nie zwalniam i nie staje bez powodu tak jak
    > opisywał ktoś w tym wątku.

    Ale po co sie rozgladasz ? Myslisz, ze zdazysz wyhamowac, albo zmienic tor
    jazdy gdy zobaczysz samochod w ostatniej chwili ?. Ok. dal bys jeszcze rade
    jesli to jest jakis "wezel" gdzie widocznosc jest 200m w kazda strone i
    widac auto jadace przecinakiem. Tylko w takich wypadkach to nawet nie trzeba
    sie rozgladac. W miescie miedzy budynkami nie masz zadnych szans i tylko
    szyja cie bedzie bolec jak w 0,5 sek bedziesz chcial obejrzec 2 przeciwlegle
    strony swiata :)
    Wracajac do rogatek to tu byscie sie zatrzymywali:?
    http://goo.gl/maps/0j47T

  • 19. Data: 2014-12-07 00:31:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-06 22:02, Czesław Wiśniak wrote:

    > Wracajac do rogatek to tu byscie sie zatrzymywali:?
    > http://goo.gl/maps/0j47T

    Zatrzymał - pewnie nie. Zwolnił i rozejrzał - jak najbardziej.
    Podejrzewam, że większość wypadków zdarza się właśnie na mało
    uczęszczanych liniach jednotorowych, niezelektryfikowanych, gdzie
    zazwyczaj nic nie jeździ. Syndrom "linii jednotorowej bez druta". Na
    którymś przejeździe wisiała nawet tabliczka "jeździmy rzadko, ale
    trafiamy celnie";).

    Podejrzewam, że twoje pytanie wiąże się z tym, że tą linią fizycznie
    nic nie jeździ. I owszem powinny być tam pozdejmowane krzyże świętego
    Andrzeja. Ale ja jadąc droga nie mam wiedzy, że kilometr dalej z dwóch
    stron nie ma torów, więc _zwłaszcza_ przed takimi niestrzeżonymi
    przejazdami szczególnie uważam.

    Shrek.

  • 20. Data: 2014-12-07 01:09:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > zielonym sygnale przejeżdżam (zwłaszcza jak ruszam pierwszy ze świateł) to

    Na wielu (większości?) skrzyżowań, żeby pozostawić sobie możliwość
    uniknięcia ewentualnego zderzenia, wymagałoby to zatrzymania się przed
    skrzyżowaniem.
    Chyba że "rozglądam" oznacza tylko popatrzenie w celu żebyś wiedział co Cię
    rozjechało - tak to pewnie większość kierowców rzuca okiem w prawo czy
    lewo.
    Tyle że jak zobaczysz tam ciężarówkę napierającą 90, to będzie po zawodach.